Czyli jeśli świadczenie zostało usunięte (bo nie mam go na liście świadczeń, nie wiem też kiedy zostało usunięte) to prawdopodobnie został ten fakt do NFZ przekazany przy okazji wysyłki kolejnego raportu statystycznego. Więc co oni jeszcze chcą? No chyba, że taki raport statystyczny po usunięciu świadczenia powinien być wykonany w jakiś inny sposób niż normalnie.
A może usunięcie całego świadczenia jest błędne i powinien być usunięty tylko produkt (tak tylko dumam)?
Sprawa dotyczy profilaktyki gruźlicy więc domniemywam, że świadczenie zawiera 1 produkt i wówczas usuniecie swadczenia całego nie jest błędem. Chyba że zawierał 2 takie usługi z jedną datą wówczas trzeba jedno usunąć, ale to powinno być wyłapane na weryfikacji na loaderach.
Nie wiem też czy można selektywnie usunąc produkt jak działmy na zamkniętej umowie(??)
Raport statystyczny wykonujemy zawsze tak samo.
Tu nie ma różnicy czy dodajemy czy usuwamy produkt czy świadczenie.