collapse

Reklama


Autor Wątek: "Przypadkowe" usunięcie wszystkich świadczeń  (Przeczytany 7852 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kasia

  • Sponsorzy Forum
  • Początkujący
  • *****
  • Wiadomości: 65
  • Pomógł? 0
"Przypadkowe" usunięcie wszystkich świadczeń
« dnia: Lipca 16, 2012, 17:36:04 pm »
Nie znalazłam w wyszukiwarce więc proszę nie krzyczeć, jeśli już ten temat był poruszany:
Chyba zostanę bez głowy - ale dałabym sobie ją odciąć, że wybrałam opcję świadczenia odrzucone. Jednak usuwając je z programu (odfiltrowanie) okazało się, że usunęłam także te prawidłowe, za które fundusz zapłacił lub uznał ( świadczenia w ramach kapitacji). Jaka jest szansa na przywrócenie ich?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: "Przypadkowe" usunięcie wszystkich świadczeń
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 16, 2012, 18:34:04 pm »
Kopia bezpieczeństwa?

Offline Kasia

  • Sponsorzy Forum
  • Początkujący
  • *****
  • Wiadomości: 65
  • Pomógł? 0
Odp: "Przypadkowe" usunięcie wszystkich świadczeń
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 16, 2012, 18:55:42 pm »
Wiem - należy mi się, ale nie zrobiłam!
Ale zaraz - robiłam przed aktualizacją programu - może będzie dobra.
Dzięki Paweł!!!

Niestety nie ma - co mnie bardzo dziwi.
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2012, 19:00:50 pm wysłana przez Kasia »

Offline dobie

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 371
  • Pomógł? 8
  • Podlasie
Odp: "Przypadkowe" usunięcie wszystkich świadczeń
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 17, 2012, 08:37:36 am »
Zmień status zestawu na usunięte - i odfiltruj - może będą chociaż w takiej wersji.

Zobacz może kopia jest nie na kliencie lecz na serwerze - może to banał ale sprawdzić nie zaszkodzi.

W najgorszym wypadku (Jak wysyłałaś dane na SZOI) napisz do NFZ pismo by CI udostępnili dane bo miałaś awarię. Wiem ze jest to możliwe bo kiedyś pytałem się o taka ewentualność i nie wiem ale chyba nawet coś takiego miało być dostępne z SZOI ale chyba to jeszcze nie zrobione.
Myślę ze dane są do odzyskania moze nie w 100% ale w 90 na pewno
Na SZOI przecież Twoje dane są (ale to ostateczność) wpierw poszukaj dobrze u siebie.


Offline neelix

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 991
  • Pomógł? 39
Odp: "Przypadkowe" usunięcie wszystkich świadczeń
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 17, 2012, 10:40:29 am »
Ale zaraz - robiłam przed aktualizacją programu - może będzie dobra.
Dzięki Paweł!!!

Niestety nie ma - co mnie bardzo dziwi.

Pewnie mylisz kopię bazy z kopią plików programu którą można zrobić podczas aktualizacji.

Offline Kasia

  • Sponsorzy Forum
  • Początkujący
  • *****
  • Wiadomości: 65
  • Pomógł? 0
Odp: "Przypadkowe" usunięcie wszystkich świadczeń
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 18, 2012, 11:10:09 am »
Może mylę - ale przed aktualizacją program pyta czy zrobić kopię bezpieczeństwa. 
neelix - świadczenia są do odzyskania, bo jak słusznie pisze dobie przy filtrze "tylko usunięte" pokazuje to co usunęłam. I można wyeksportować. Ale chciałam uniknąć całej tej kołomyjki z Funduszem - raport usuniętych i tych wprowadzonych na nowo, korekta na minus za te usunięte, a zapłacone, ponowne żądanie rozliczenia itd. Myślałam, że jest szansa na jakiś prościutki sposób.
Ech... pomarzyć zawsze można.  :-[

Offline neelix

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 991
  • Pomógł? 39
Odp: "Przypadkowe" usunięcie wszystkich świadczeń
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 18, 2012, 23:14:59 pm »
A w Kamsofcie próbowałaś? Myślę że przy odrobinie dobrej woli mogliby to rozwiązać.

Offline Kasia

  • Sponsorzy Forum
  • Początkujący
  • *****
  • Wiadomości: 65
  • Pomógł? 0
Odp: "Przypadkowe" usunięcie wszystkich świadczeń
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 19, 2012, 16:26:27 pm »
Problem z tą dobrą wolą. Niestety - akurat ze mną korespondencje prowadzi Pani Beata i dla niej jedyne rozwiązania to usuwać-wprowadzać-wysyłać-odbierać itd.
A najczęściej po tygodniu otrzymuje odpowiedź, którą w instrukcji można znaleźć w 10 minut. Nic innego.

Offline ekspert1

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 174
  • Pomógł? 13
Odp: "Przypadkowe" usunięcie wszystkich świadczeń
« Odpowiedź #8 dnia: Października 26, 2012, 18:05:09 pm »
na pewno można możńa zmienić satus usunietych swiadczen w bazie, dla programisty kamsoftu nie powinno byc to problemem. jest tez funkcja serwisowa, 'wczytaj swiadczenia na podstawie raportu usuniecia albo jakos tak' mozna tez wyslac raportem te usuniete przypadkowo, wyeksportowac do exela zmienic im id instalacji i wczytac do programu i wyslac, ale to wiaze sie z korektami.
Jeżeli pomogłem, kliknij 'Pomógł'.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 568
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]