Witam wszystkich
Po pierwsze, pozwolę sobie się przywitać ze wszystkimi forumowiczami.
Nabyłem KS-PPS i po pierwszych kilku dniach widzę, że zostanę tutaj na dłużej.
Mam problem z funkcjonowaniem BLOZ.
Moduł jest z dziwnych powodów wyłączany (po wgraniu aktualizacji z danego dnia) - komunikat o przekroczeniu daty...
Rano, kolejnego dnia jest włączony.
Pomoc ze strony supportu KS-PPS sprowadza się do polecenia:
"Należy wykonać aktualizację bazy danych plikiem ksinstall.exe z katalogu SERW, tam gdzie został zainstalowany program."
Support powtórzył polecenie dwukrotnie, więc domyślam się, że jest to część
powszechnie stosowanej procedury naprawczej.
Czy może mi ktokolwiek pomóc w przetłumaczeniu tego polecenia na j. polski?
Ja to polecenie zrozumiałem tak:
1. uruchom program ksinstall.exe z katalogu SERW.
2. zaznacz KS-PPS.
3. wciskając next, next czekaj aż wykona się aktualizacja oprogramowania.
4. wciśnik OK/zakończ
Tak też, zrobiłem - nie przyniosło to poprawy sytuacji, czym podzieliłem się z supportem.
Support ponowił to polecenie - jak rozumiem dlatego, że źle je wykonałem.
L