Witam!
Mam problem i potrzebuję pomocy i przyznam, że sama sobie namieszałam tym razem :/ Chodzi o wsteczną weryfikację raportów i poprawianie błędów. W wyniku tej właśnie weryfikacji miałam odrzucone świadczenia i faktury korygujące na minus. Ja oczywiście te usługi poprawiłam i myślałam, że zostanie to doliczone do bieżącej faktury i to co bylo na minusie potem będzie na plus (do tej pory tak było) Niestety coś poszło nie tak, albo tylko w moim przekonaniu było nie tak i nie zapłacono nam za te poprawione usługi. W tym miesiącu po wysłaniu raportu statystycznego poprawiłam jeszcze raz te świadczenia z korekty (dotyczy to lipca i sierpnia) i chciałam wysłać osobnym raportem statystycznym. Stało się jednak coś dziwnego i zamiast jednego świadczenia w zestawie utworzyły się dwa, zdublowały się po prostu, nie wysłałam tego raportu :/ W międzyczasie dostałam raport zwrotny, wysłałam żądanie rozliczenia i okazało się, że w tym miesiącu zapłacą za te usługi z korekty. I mam teraz problem bo usługi powinny mieć status zapłacone, na zielono z workiem, a mają status wprowadzone :// Czy ktoś ma jakiś pomysł jak to teraz odkręcić, czy można samemu zmienić status produktów?? Chodzi mi o to, aby w następnym miesiącu jeszcze bardziej się nie namieszało ://
Mama nadzieję, że nie namieszałam zbytnio i z góry dziękuję za pomoc