collapse

Reklama


Autor Wątek: Brak możliwości wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług - rozwiązanie  (Przeczytany 4946 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline artimoney

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Brak możliwości wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług - rozwiązanie
« dnia: Października 13, 2010, 20:31:27 pm »
chce zarejestrować usługi stomatologiczne. Wchodzę dodaj, następnie wybór pacjenta, następnie w świadczeniach jednostkowych wybieram dodaj pr. i po wybraniu numer umowy w oknie nie pokazuje mi się żadna umowa którą należałoby wybrać. może ktoś mi odpowiedzieć co mam zrobić
nadmieniam że w miesiącu wrześniu działało wszystko prawidłowo, od tego czasu tylko wgrywałem aktualizacje
« Ostatnia zmiana: Listopada 15, 2010, 13:17:14 pm wysłana przez Bartosz »

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
« Odpowiedź #1 dnia: Października 13, 2010, 20:37:14 pm »
A w świadczeniach jednostkowych jaką masz datę???
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline artimoney

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
« Odpowiedź #2 dnia: Października 13, 2010, 20:40:28 pm »
mam dzisiejszą, ale z każdą inna tez nie działa

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
« Odpowiedź #3 dnia: Października 13, 2010, 20:42:15 pm »
A miejsce wykonywanie usług na pewno masz dobre???
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline artimoney

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
« Odpowiedź #4 dnia: Października 13, 2010, 20:47:08 pm »
tak, mam tylko jedno miejsce wykonywania usług,
miałem tez problem z ministerialnym kodem świad. był w wersji 1 lecz zmieniłem go na aktualną wersje 2 , może z tym jest jeszcze coś powiązane,

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
« Odpowiedź #5 dnia: Października 13, 2010, 21:17:21 pm »
To szczerze Ci powiem, że nie mam pomysłu sytuacja która opisujesz ma z reguły miejsce w związku ze źle wybrana datą w świadczeniach jednostkowych lub źle wybranym miejscem udzielania świadczeń.....więc może ktoś inny ma pomysł???
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
« Odpowiedź #6 dnia: Października 13, 2010, 21:30:47 pm »
Jeśli masz tylko jedno miejsce wykonania usług to sprawdź czy masz na karcie produktu kontraktowego, zaznaczoną checkbox rozliczenie na podstawie: pozycji rozliczeniowej, tak jak na screenie po niżej (widocznym po zalogowaniu się na forum).
Pozdrawiam
Bartosz

Offline artimoney

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
« Odpowiedź #7 dnia: Października 13, 2010, 21:48:29 pm »
tak mam to wstawione

Offline Bartosz

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2375
  • Pomógł? 178
  • Kujawsko-Pomorski OW NFZ/Konsultant IT/KK
Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
« Odpowiedź #8 dnia: Października 13, 2010, 22:01:47 pm »
Przejdź w module rozliczenia do kontrakty -> umowy -> przegląd [F3] -> zakładka: miejsca wykonania usług -> numer i sprawdź daty obowiązywania miejsca od, do, a następnie porównaj ten numer z rejestracje -> świadczenia -> [F2] dodaj -> karta rejestracji świadczenia udzielonego pacjentowi -> zakładka: świadczenie jednostkowe -> miejsce wykonywania usług -> pole numer (musi być taki sam).

Jeśli numer miejsca jest ten sam to zaimportuje plik z umową z SZOI/portalu świadczeniodawcy do programu PPS.
« Ostatnia zmiana: Października 13, 2010, 22:03:38 pm wysłana przez Bartosz »
Pozdrawiam
Bartosz

Offline artimoney

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 7
  • Pomógł? 0
Odp: brak wyboru nr umowy przy wprowadzaniu usług
« Odpowiedź #9 dnia: Października 13, 2010, 22:39:36 pm »
dzięki Bartosz, ta informacja była bardzo przydatna
wszystko już jest dobrze, system podstawiał jakiś dziwny numer miejsca wykonywania usług, ale jak się tam weszło i zmieniło filtrowanie wówczas sam zmienił się na prawidłowy

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 533
  • Kropka Ukrytych: 1
  • Kropka Użytkowników: 2
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]