Witam,
niestety osoba, która dotychczas zajmowała się rozliczeniami poszła na emeryturę i póki co zostałem sam na polu bitwy
W SZOI wystąpiła konieczność zweryfikowania harmonogramów pracy pielęgniarki w umowie koordynacji opieki.
Pojawia się następujący komunikat:
Wystąpiła przynajmniej jedna z możliwych przyczyn usunięcia harmonogramu/ów. W badanym okresie:
-brak harmonogramu w potencjale,
-harmonogram jest niezgodny z harmonogramem w potencjale pod względem godzinowym (inne dni/godziny),
-brak harmonogramu w potencjale z daną funkcją osoby personelu,
-brak harmonogramu w potencjale w rodzaju "zatrudniony u mnie". Dotyczy umów o typie (lub typie oraz zakresie) innym niż 0113 (01.0010.120.11), 03/9, 11/5, 11/6, 11/7, 11/8
-harmonogram osoby o typie dostępności "praca" jest niezgodny z harmonogramem miejsca w zgłoszeniu. Dotyczy umów o rodzaju innym niż RTM, UZD (od 2016 roku, gdy w pozycji można wykazać procedury/zabiegi) oraz umów o typie innym niż 0112,
-uprawnienie zawodowe powiązane z zawodem/specjalnością jest niezgodne z CWPM (w przypadku gdy konfiguracja po stronie OW wymaga zgodności)
Podpunkty 2, 4, 5 nie dotyczą umów w rodzaju RTM, umów o typie 18/4 oraz koordynatorów.
Czy macie pomysł jak to rozwiązać?