Dokument elektroniczny potwierdzający uprawnienia, wystawiony przez NFZ o przekazanym id nie został wygenerowany przez NFZ (prosimy o weryfikację przekazanego id)
Tak wiem temat wałkowany wiele razy w 2013 roku głównie problem w patronażach przeglądnąłem chyba wszystko i nie znalazłem rozwiązania dla siebie. U mnie niestety problem wyniknął teraz w zwykłych wizytach pacjentów w POZ z 18.06 (w tym dniu była jakaś awaria w NFZ i była informacja że proszą o ponowny eksport wszystkich przesyłek po godz. 12) czy to zwykłe wizyty czy teleporady najdziwniejsze jest to że część przeszła bez problemu część nie (i godzina wykonania zleceń nie ma znaczenia bą są takie przed i po godzinie 12 które są poprawne i błędne), raport zawsze wysyłamy na następny dzień czyli w piątek był wysłany odebrany wczoraj w poniedziałek oczywiście wrócił z błędami. Oczywiście pierwsze co zrobiłem to dałem do ponownego wysłania (zrobiłem to przez opcje Napraw>zaznacz zestawy do ponownego wysłania) i może zrobiłem to źle bo błędy znowu wróciły zadzwoniłem do NFZ i kazali mi przesłać zlecenia jeszcze raz zrobiłem tak samo ale cały czas wraca z błędem. Z tego co czytałem na forum to jak były błędy w patronażach to trzeba było zrobić wyślij z ewuś ale ja u siebie nie widzę takiej opcji może ktoś wie jak mam to przesłać w KS-SOMED (aha wszystkie osoby są normalnie potwierdzone w EWUŚ na ten dzień)
PS. Przepraszam za tak długi i może ciężko zrozumiały tekst
Nikt nie wie jak to przesłać poprawnie ?