collapse

Reklama


Autor Wątek: KS-SOMED E-Rejestracja  (Przeczytany 2131 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Artem

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł? 1
KS-SOMED E-Rejestracja
« dnia: Grudnia 09, 2019, 12:48:35 pm »
Mamy zablokowany przycisk do wysyłania SMS-ów do pacjentów. Czy to kwestia ustawienia jakiejś opcji czy usterka ?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 09, 2019, 14:21:10 pm wysłana przez Artem »

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 09, 2019, 12:50:02 pm »
Nie korzystam z tej funkcjonalności, ale jak kiedyś patrzyłem to żeby wysyłać trzeba wykupić pakiet smsów, więc pytanie czy wykupiliście?
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Artem

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł? 1
Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 09, 2019, 12:52:06 pm »
Tak, smsy są.

Offline MK

  • Kamsoft
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 559
  • Pomógł? 49
Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 09, 2019, 13:19:38 pm »
Ten przycisk, jak sama nazwa wskazuje wysyła ponownie wiadomości. Więc aby wysłać ponownie SMS musi mieć status błąd wysyłki, lub do ponownej wysyłki, Nie zaś status niewysłane,

Offline Artem

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł? 1
Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 09, 2019, 14:07:01 pm »
Zaczyna się ;)
Wiadomość nie została wysłana z powodu błędu, widać ?
Chcę wysłac ponownie wiadomość, do tego służy ten przycisk jak sama nazwa wskazuje.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 09, 2019, 14:10:12 pm wysłana przez Artem »

Offline MK

  • Kamsoft
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 559
  • Pomógł? 49
Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 09, 2019, 15:54:04 pm »
Tak, tylko z tego co się dowiedziałem, błąd 16 oznacza próbę wysłania SMS na numer stacjonarny. Trudno powtórzyć taką  wysyłkę, bo i tak to to nie dojdzie. W przypadku błędów typu brak zasięgu itp. itd., które rzeczywiście oznaczają, że jest jakiś problem techniczny z wysłaniem widomości, powinno ustawić się błąd wysyłki i wówczas przycisk byłby aktywny.

Offline MK

  • Kamsoft
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 559
  • Pomógł? 49
Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 09, 2019, 15:56:57 pm »
I od razu odpowiadam. No to dlaczego nie będę mógł wysłać, gdy poprawię na  karcie pacjenta numer. Otóż sam SMS nie ma informacji o pacjencie, bo tylko numer (jeśli to SMS, a jeśli email to adres). I nie można go poprawić. Należy po prostu wysłać raz jeszcze nową wiadomość.

Offline Artem

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł? 1
Odp: KS-SOMED E-Rejestracja
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 10, 2019, 09:29:08 am »
I od razu odpowiadam. No to dlaczego nie będę mógł wysłać, gdy poprawię na  karcie pacjenta numer. Otóż sam SMS nie ma informacji o pacjencie, bo tylko numer (jeśli to SMS, a jeśli email to adres). I nie można go poprawić. Należy po prostu wysłać raz jeszcze nową wiadomość.

1. Dlaczego nie można poprawić rekordu z danymi SMS-a ?


Tak, tylko z tego co się dowiedziałem, błąd 16 oznacza próbę wysłania SMS na numer stacjonarny. Trudno powtórzyć taką  wysyłkę, bo i tak to to nie dojdzie. W przypadku błędów typu brak zasięgu itp. itd., które rzeczywiście oznaczają, że jest jakiś problem techniczny z wysłaniem widomości, powinno ustawić się błąd wysyłki i wówczas przycisk byłby aktywny.

2. Nie dostałem informacji zwrotnej o przyczynie niewysłania.
Gdzie Pan sprawdził co oznacza błąd 16 ? Czy opis błędów jest w instrukcji/biuletynach ?

3. Pacjent podczeas rejestracji internetowej podał numer telefonu GSM.
Dlaczego system błędnie wysłał SMS-a na numer stacjonarny?

4. Gdzie ustawić w systemie aby SMS-y z potwierdzeniem rejestracji wysyłane były automatycznie ?

5. Gdzie ustawić aby system blokował w terminarzu termin, który został zarezerwowany online i oczekuje na potwierdzenie ?

Dużo pytań, proszę o krótkie, konkretne odpowiedzi.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 10, 2019, 09:40:47 am wysłana przez Artem »

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 545
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3152 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]