collapse

Reklama


Autor Wątek: Nieaktywne okno z modułami  (Przeczytany 1547 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline keFFAsVc

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł? 0
Nieaktywne okno z modułami
« dnia: Lipca 04, 2019, 11:29:07 am »
Witam!
Bardzo proszę o poradę w sprawie niedziałającego KS-SOMED.
Po aktualizacji serwera do wersji 2019_01_0, pobraniu patchy i aktualizacji bazy Oracle, na jednej końcówce pojawił się problem.
Mianowicie po uruchomieniu program porównuje katalogi, aktualizuje się i wszystko wygląda ok. Łączy do bazy danych oraz loguje użytkownika i tu też bez zastrzeżeń.
Natomiast już po zalogowaniu prawe okno programu zawiesza się. Mogę wybrać opcję po lewej stronie czyli: licencja, dane podmiotu itp. a prawa strona okna jest nieaktywna. Użycie procesora wzrasta do 50% i pomaga tylko zamknięcie z menadżera zadań.
Próbowałem ręcznej reinstalacji z pobranego pliku z ftp kamsoftu, instalacji/uruchamiania jako administrator i logowania jako admin, ale problem pozostał.
Komputer do Dell Optiplex790 z win 7 pro. x64.

Z góry dziękuję za okazaną pomoc!


Offline MK

  • Kamsoft
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 559
  • Pomógł? 49
Odp: Nieaktywne okno z modułami
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 04, 2019, 12:00:35 pm »
W takich sytuacjach zawsze zalecam kontakt z serwisem. Wysłanie logów (querytrace) i jest szansa na szybką odpowiedź. Nie chcę tu umniejszać wiedzy i doświadczenia osób na forum się wypowiadających, ale w przypadku błędów jest duża szansa, że właśnie QueryTrace serwisowi, a w zasadzie nawet programistom, wskaże ślad co może powodować problemy. I rozwiązanie może pojawić się szybciej.
Skoro jednak dorwałem się do klawiatury można spróbować wpisać do kspl.ini w sekcji all:
 NO_CHECK_UPDATE=1

Najczęstszy problem to właśnie problem z ftp na danym stanowisku. Podczas logowania system sprawdza, czy pojawiła się jakaś nowa aktualizacji i jakby co, daje znać. Niektórzy jednak mają taką konfigurację, że sprawdzenie ftp nie jest możliwe.
« Ostatnia zmiana: Lipca 05, 2019, 09:08:08 am wysłana przez MK »

Offline keFFAsVc

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 2
  • Pomógł? 0
Odp: Nieaktywne okno z modułami
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 05, 2019, 07:48:11 am »
W takich sytuacjach zawsze zalecam kontakt z serwisem. Wysłanie logów (querytrace) i jest szansa na szybką odpowiedź. Nie chcę tu umniejszać wiedzy i doświadczenia osób na forum się wypowiadających, ale w przypadku błędów jest duża szansa, że właśnie QuweryTrace serwisowi, a w zasadzie nawet programistom, wskażę ślad co może powodować problemy. I rozwiązanie może pojawić się szybciej.
Skoro jednak dorwałem się do klawiatury można spróbować wpisać do kspl.ini w sekcji all:
 NO_CHECK_UPDATE=1

Najczęstszy problem to właśnie problem z ftp na danym stanowisku. Podczas logowania system sprawdza, czy pojawiła się jakaś nowa aktualizacji i jakby co, daje znać. Niektórzy jednak mają taką konfigurację, że sprawdzenie ftp nie jest możliwe.

Witam!
Bardzo dziękuję za odpowiedź. Porada była strzałem w dziesiątkę, po dopisaniu zmiennej NO_CHECK_UPDATE=1 wszystko hula:)

Offline MK

  • Kamsoft
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 559
  • Pomógł? 49
Odp: Nieaktywne okno z modułami
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 05, 2019, 09:07:31 am »
Cieszę się. Przypominam tylko, również wszystkim innym, którzy właśnie ten tajemniczy wpis poznali ;-), że wpis ten wyłącza automatyczne sprawdzanie, czy jest dostępna nowa aktualizacja. Więc należy się zdawać już tylko na emaile. W przypadku większej instalacji jest to nieistotne i tak zazwyczaj informatyk ogarnia całość, ale w przypadku pojedynczych gabinetów takie sprawdzanie często informuje zapracowanych lekarzy, że pojawiła się aktualizacja.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3285
  • Pomógł? 109
Odp: Nieaktywne okno z modułami
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 05, 2019, 12:01:00 pm »
Cieszę się. Przypominam tylko, również wszystkim innym, którzy właśnie ten tajemniczy wpis poznali ;-), że wpis ten wyłącza automatyczne sprawdzanie, czy jest dostępna nowa aktualizacja. Więc należy się zdawać już tylko na emaile. W przypadku większej instalacji jest to nieistotne i tak zazwyczaj informatyk ogarnia całość, ale w przypadku pojedynczych gabinetów takie sprawdzanie często informuje zapracowanych lekarzy, że pojawiła się aktualizacja.

A jest takie cudo do PPSa?

Pozdrawiam

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 542
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3152 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]