collapse

Reklama


Autor Wątek: problem z bazą danych - utracone dane  (Przeczytany 3473 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mlutek

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 342
  • Pomógł? 3
Odp: problem z bazą danych - utracone dane
« Odpowiedź #15 dnia: Grudnia 01, 2018, 19:14:11 pm »
Z ciekawości sam sprawdziłem bo nie bylem pewny, kopia przed aktualizacją faktycznie jak napisał tutaj kolega nie zawiera kopi bazy danych...
U mnie tez pokazuje się komunikat ze przy przywracaniu kopi z aktualizacji nie można przywrócić bazy danych...
Nigdy nie rozbiłeś kopi poprzez moduł Serwis? jesli faktycznie wierzyłeś w poprawność kopi przy aktualizacji to może byc faktycznie problem z aktualną bazą danych......
Jednak ja sie nie spotkalem aby baza byla usuwana, raczej jest ona zmieniania na wersje OLD z przed instalacji lub aktualizacji..poszukaj wiec wersji pliku KSPPS.FDB LUB KSPPS.OLD

Offline dl

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 0
Odp: problem z bazą danych - utracone dane
« Odpowiedź #16 dnia: Grudnia 01, 2018, 22:18:44 pm »
Znalazłem plik backup.bak i odtworzyło bazę danych z modułu serwis

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3153
  • Pomógł? 230
Odp: problem z bazą danych - utracone dane
« Odpowiedź #17 dnia: Grudnia 01, 2018, 23:10:40 pm »
i są tam aktualne dane?

Offline dl

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? 0
Odp: problem z bazą danych - utracone dane
« Odpowiedź #18 dnia: Grudnia 01, 2018, 23:18:00 pm »
Mimo że backup był zrobiony już po aktualizacji, po której dane stały się widoczne tylko do 2016r. - cofnięcie aktualizacji do poprzedniej wersji, wgranie jej na nowo i zaczytanie tego backupa spowodowało, że wszystkie świadczenia są widoczne. Nie wiem jak, ale się udało... baza sprawdzona fixami nie ma błędów i wszystko aktualne. Może coś się namieszało w konfiguracji systemu przy aktualizacji i nie widziało świadczeń po 2016r. Na szczęście problem rozwiązany.   
« Ostatnia zmiana: Grudnia 01, 2018, 23:26:22 pm wysłana przez dl »

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3153
  • Pomógł? 230
Odp: problem z bazą danych - utracone dane
« Odpowiedź #19 dnia: Grudnia 02, 2018, 12:08:58 pm »
Dobrze byłoby, abyś w przyszłości robił co jakiś czas kopie za pomocą modułu Serwis i zgrywał ją na np. pendrive, który będzie podłączany do komputera jedynie na czas zgrania kopii. Trzymaj z 2-3 ostatnie kopie.

Offline foti

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 373
  • Pomógł? 5
Odp: problem z bazą danych - utracone dane
« Odpowiedź #20 dnia: Grudnia 02, 2018, 19:33:23 pm »
Możliwe ze cos poszło ne tak
baza była w innej wersji niz program i pokazywało nie wszystkie dane.
Musiałeś coś namieszać podczas aktualizacji. Obastawiam ze w pliku bazy były cały czas wszystkie dane.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 582
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]