collapse

Reklama


Autor Wątek: Nie przekazano wymaganej informacji o skierowaniu  (Przeczytany 14618 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline paulis0686

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 12
  • Pomógł? 0
Nie przekazano wymaganej informacji o skierowaniu
« dnia: Sierpnia 02, 2017, 14:52:08 pm »
Witam, czy ktoś spotkał się z takim problemem w rozliczeniu porady lekarskiej rehabilitacyjnej pacjenta UE?

Nie przekazano wymaganej informacji o skierowaniu błąd 50601030 ???

Pacjent ma uzupełnioną kartę EKUZ oraz identyfikacyjne dane osobowe , posiada poprawnie wpisane skierowanie i tryb nagły.

Jakiś pomysł ? Nie znalazłam podobnego wątku.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Nie przekazano wymaganej informacji o skierowaniu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 02, 2017, 14:56:19 pm »
Dziwne, bo przy trybie nagłym nie trzeba skierowania. Może ten tryb jakiś dziwny wybrany lub pomylony?
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline paulis0686

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 12
  • Pomógł? 0
Odp: Nie przekazano wymaganej informacji o skierowaniu
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 03, 2017, 08:20:21 am »
Wysłany ponownie SWX i znowu wrócił błąd importu z tym samym błędem czy jest skierowanie czy nie ma dzieje się tak samo.
Tryb wybrany nagły czyli nie żaden inny dziwny.

Chyba czeka mnie mała batalia z tym pacjentem.

PJ

  • Gość
Odp: Nie przekazano wymaganej informacji o skierowaniu
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 06, 2017, 20:16:03 pm »
Wysłany ponownie SWX i znowu wrócił błąd importu z tym samym błędem czy jest skierowanie czy nie ma dzieje się tak samo.
Tryb wybrany nagły czyli nie żaden inny dziwny.

Chyba czeka mnie mała batalia z tym pacjentem.

Sprawdź, czy zostały poprawnie wpisane kody resortowe ze skierowania: część VII i VIII.

Offline misiakl

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 6
  • Pomógł? 0
Odp: Nie przekazano wymaganej informacji o skierowaniu
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 27, 2018, 16:43:38 pm »
Pacjent na karcie EKUZ traktowany jest jak pacjent polski, ze wszystkimi wymaganiami tj skierowaniem. Tryb nagły oznacza tylko tyle że sytuacja była nagła a nie planowana, na która musi być zgoda. Tak więc musi mieć skierowanie.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3286
  • Pomógł? 109
Odp: Nie przekazano wymaganej informacji o skierowaniu
« Odpowiedź #5 dnia: Września 10, 2018, 12:54:05 pm »
Pacjent na karcie EKUZ traktowany jest jak pacjent polski, ze wszystkimi wymaganiami tj skierowaniem. Tryb nagły oznacza tylko tyle że sytuacja była nagła a nie planowana, na która musi być zgoda. Tak więc musi mieć skierowanie.

Pacjent na karcie EKUZ nie jest traktowany jak polski.. ma prawo do świadczeń w stanach nagłych! No chyba, że pacjent załatwił sobie poświadczenie z OW NFZ do tej karty EKUZ to wtedy zależnie od danych na poświadczeniu może mieć "pełny zakres świadczeń" czyli jak pacjent pl!

Pozdrawiam

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3153
  • Pomógł? 230
Odp: Nie przekazano wymaganej informacji o skierowaniu
« Odpowiedź #6 dnia: Września 10, 2018, 21:00:47 pm »
@PiotrSz, czy masz na to jakąś podstawę prawną? bo ja widzę, że ci EKUZowi chodzą non stop i to wcale nie w stanach nagłych.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9418
  • Pomógł? 528
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Nie przekazano wymaganej informacji o skierowaniu
« Odpowiedź #7 dnia: Września 10, 2018, 21:32:44 pm »
Może ostatnio wreszcie się dogadali we własnym gronie. Jeszcze całkiem niedawno dział współpracy z zagranicą mówił, że wcale nie w stanach nagłych a dział weryfikacji raportów wywalał, że nie ma trybu nagłego.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Nie przekazano wymaganej informacji o skierowaniu
« Odpowiedź #8 dnia: Września 10, 2018, 21:40:42 pm »
Ogólnie - może kwestia nazewnictwa - ja zawsze słyszałem, że stan niezbędnie konieczny. Nagły - na pewno nie wiązany z trybem przyjęcia.
Tak czy inaczej - AOS (onkologia - podanie leku, TK) rozlicza się na karcie EKUZ (całość sprawozdawczości jak dla pacjenta planowego). Nie szukałem czy w NFZ mają coś załatwiane czy nie - ok kilku lat mam taki przypadek i idzie ok.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 435
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9418 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3286 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2970 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1635 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]