Czy ktoś z Was odnotował problemy z KS-PPS po słynnej jesiennej aktualizacji Windows 10?
Od zainstalowania aktualizacji gdzieś w połowie grudnia kilka razy dziennie wywala się jedna końcówka (wcześniej było ok) i zastanawiam się czy nie wracać na Win7.
Pozdrawiam,
Bogdan
Opisz proszę objawy, ew jakieś logi ze stacji czy serwera bazy pokaż proszę.
Baza na FB?
U mnie po aktualizacji do 2017.03.1.4 (z 2017.02.5.5) zaczęły się właśnie takie cyrki dziać.. jeden klient wiesza całą bazę i pozostałe stanowiska i odblokować można to tylko resetem silnika bazy na serwerze co może się wiązać z utratą danych z końcówek które nie zdążyły przed zwisem zapisać sesji :-(
Jeżeli u Ciebie dzieją się podobne rzeczy to może w końcu udowodnię producentowi, że nie oszalałem i nie mam znowu jako jedyny jakichś dziwnych problemów!
Aha - czy używasz OSOZ lub przynajmniej masz skonfigurowane połączenie z nim (i ew e-rejestrację)?
Pozdrawiam