collapse

Reklama


Autor Wątek: fizjoterapia rozliczenie wizyty  (Przeczytany 2117 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline agusia112009

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Pomógł? -1
fizjoterapia rozliczenie wizyty
« dnia: Lipca 10, 2018, 10:21:26 am »
mam problem z rozliczeniem wizyty w fizjoterapii - pacjent chodzi na zabiegi od19.06, skonczyl 02.07. Miałam uzupełnione do dnia 28.08., teraz chce dopisać dwa dni, i wyskakuje błąd : data końca wizyty musi dotyczyć tego samego dnia , co data początku.
Zaznacze, że mam ustawione data od 19.06 do 02.07.2018.
Miał ktoś coś takiego ?

Offline marek_piw

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 226
  • Pomógł? 11
  • Lubelski OW
Odp: fizjoterapia rozliczenie wizyty
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 10, 2018, 11:42:08 am »
pacjent chodzi na zabiegi od19.06, skonczył 02.07

Zapewne to jest problem. Ja nie wysyłam świadczeń zachodzących na następny miesiąc.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: fizjoterapia rozliczenie wizyty
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 10, 2018, 18:33:39 pm »
Wszystko zależy od sposoby wprowadzania. Jak wprowadza się cały cykl do jednego zestawu, to może być problem. Jak działamy tak jak PPS z modułu rehabilitacja - oddzielne zestawy na każdy dzień połączone jedynie id cyklu, to problemu nie ma.
W moim przypadku zalecam pierwszy sposób (oświadczenie papierowe podpisane na 1szy dzień cyklu wystarcza na cały cykl), jednak jak wysyłka raportu idzie, to są wysyłane tylko wybrane (przycisk na to jest), gdzie data końca jest mniejsza niż ostatni dzień ostatniego okresu rozliczeniowego.

Tak czy inaczej - nie do końca wiadomo, z jakiego programu jest rozliczenie (ogólnie Somed nie ma problemu z tymi tematami nawet z włączonym grupowaniem wg wewnętrznego numeru świadczenia). Dodatkowo zestawy zakresów dat są ze dwa (w PPSie jest to namacalne) i może jakaś data na poziomie świadczenia się ustawiła od do inna (a ta data nie wyznacza zakresu zestawu, a mnie się wydaje, że może o datę na tym poziomie chodzić). Kolejne - nie wiadomo czy błąd jest z aplikacji czy z NFZ czy może jeszcze inny.
Więcej szczegółów = łatwiej pomóc.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 616
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3152 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]