W mazowieckim ortodoncja również wróciła z błędem - brak skierowania.
W Funduszu powiedziano, iż nie ma takiej weryfikacji nałożonej - proszę się skontaktować z dostawcą oprogramowania ....
Dodam tylko, iż nie rozliczamy się w Kamsofcie.
To czy macie Kamsoft czy nie to raczej tutaj nie ma znaczenia, bo ze strony konstrukcji zestawu świadczeń raczej się nic nie zmieniło.
Fajna odpowiedź z NFZ, ale oczywiście ją bym przyjął i poprosił o wskazanie elementu w zestawie świadczeń źle wykazanego oczywiście po to, żeby zgłosić do producenta oprogramowania. Ok - może w tych przypadkach powinien być np. inny tryb przyjęcia (to jako tylko przykład podaję), a jak NFZ poda, co jest źle wysłane wg nich, to szybciej uda się ustalić źródło błędów.
Coś jednak z tą weryfikacją po stronie NFZ wydaje się być nie tak, bo ten błąd wynika wprost z braku informacji o skierowaniu.