trzeba przesłać ponownie raporty
Wielkopolski OW NFZ w Poznaniu pragnie poinformować, że wprowadzone w dniu 16-09-2016 roku sprawdzenie, czy świadczeniodawca prawidłowo ustalił datę pierwszego wolnego terminu (tzn. czy jest on zgodny z harmonogramem pracy danego miejsca udzielania świadczeń) nie działało prawidłowo, tym samym, w dniu 19-09-2016 r. podjęto decyzję o jego wyłączeniu.
W związku z powyższym, w przypadku otrzymania w raporcie zwrotnym do sprawozdawanej informacji o pierwszym wolnym terminie powiadomienia o błędzie:
(kod błędu/opis błędu):
125- Dla kategorii medycznej "przypadek pilny" kolejki wyznaczony został pierwszy wolny termin na dzień, w którym według harmonogramu nie są udzielane świadczenia,
i/lub,
126- Dla kategorii medycznej "przypadek stabilny" kolejki wyznaczony został pierwszy wolny termin na dzień, w którym według harmonogramu nie są udzielane świadczenia,
należy ponownie utworzyć nowy raport o pierwszym wolnym terminie, zawierający takie same informacje (tj. datę sporządzenia, daty pierwszych wolnych terminów) jak te wcześniej odrzucone. Szczegóły wskazujące na odrzucone pozycje raportu znajdują się w tabeli załączonej do komunikatu.