spoko miałem ten sam problem przez pół stycznia. W terminarzu wszystko było ok a lekarze widzieli znaki zapytania. Kombinowałem długo i naprawiłem. Niestety nie pamiętam jak:)Aha to jest nadzieja, dobre i to :-\
Wiem że dłubanie na kartach zatrudnienia lekarzy i gabinetach/terminarzy nic nie dało. Ale wystarczyło że coś przeklikałem i wszystko było w porządku. Jakaś taka pierdoła to była...
Mamy to samo ale od 27'mego stycznia.
Pacjentów zapisuje pielęgniarka na gabinet a potem rozlicza na doktora ( bądź robi to sam lekarz ). I prawie wszyscy widnieją jako nieubezpieczeni :).
Pisałem do KS w tej sprawie i cisza. Napisz do nich mail'a kleksik, to może szybciej ktoś uzyska rozwiązanie problemu.
Pisałem do KS w tej sprawie i cisza. Napisz do nich mail'a kleksik, to może szybciej ktoś uzyska rozwiązanie problemu.
Napisałem wczoraj :), również narazie zero odzewu. Dodatkowo chcemy dostać licencję chociaż na dzień do serwusia aby zaimportować ewkę z dni 20-24 kiedy to po akutalizacji do 07 wywaliło w kosmos dostęp do ewki. Moim zdaniem to również jest głupota czemu mamy płacić za usługę która już jest zaimplementowana, tyle że automatycznie bez ingerencji człowieka. Ciekawe co by na to powiedział UOKiK.
Coś znaleźliśmy z znajomym, w terminarzu czy to z zleceń czy to gabinetu czy to samego terminarza, pokazuje że pacjent jest upoważniony do świadczeń.
Sprawdź teraz to samo z funkcji zlecenia -> wykonanie -> i poszukaj pacjenta którego ci wywaliło i powiedź czy masz tak jak ja. Zaraz dołączę jpg-i. Najpierw ślę to jeszcze do p. Moniki Wójcickiej z Kamsoftu.
ps. Fajnie jest rozwiązane sprawdzanie u konkurencji, jeżeli osoba zalogowana nie ma konta w ewuś, sprawdza mu po koncie default. Czyli np administratorze ewuś. A ty pomału przypisujesz wszystkich operatorów.
Miałem podobny problem na początku stycznia. W przychodni mam somed na terminalu jak i lokalnie. Robiąc aktualizację na terminalu CopyKSPL krzyczał, że nie mógł nadpisać już plików w starszej wersji (problem z katalogiem na dysku NAS). Powodem tego było, że lokalnie nie przechodziła - tak jakby cała aktualizacja. Sutkiem czego na terminalu status ma sprawdzony, a lokalnie jest ?. Inna akcją było to, że w module gabinet widniał jako spr, a przy zakańczaniu wizyty, gdy zmienialiśmy usługę z Rejestracja na inną to również zmieniał się status na ?.
W tej chwili działa to prawidłowo.
Jaką macie wersje somedu?
Statusy u mnie spr tylko rejestracja.
Pojawia Wam się w somedzie komunikat o tym, że konto ewus zostało zablokowane na czas 15 minut?? Bo komunikat związany z tym, że należy zmienić hasło jest - ale brakuje tego....
Wg informacji od KS, należy ustawić operatorów Ewuś na "świadczeniodawca", ja miałem ustawione na "lekarz".Mam ustawione na Świadczeniodawca. Tylko mam tam 3 różnych świadczeniodawców...i te same konta są podpięte pod kilku...
Obecnie mam kilkunastu operatorów Ewuś, każdy ze swoim loginem i spokój z blokadami konta na 15 min. Zobaczymy jak długo....
Skoro to jest ich blad to czemu mamy dopłacać ? Mogli chociaż dać informacje w newsletterze o wymaganej zmianie.
Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Coś znaleźliśmy z znajomym, w terminarzu czy to z zleceń czy to gabinetu czy to samego terminarza, pokazuje że pacjent jest upoważniony do świadczeń.
Sprawdź teraz to samo z funkcji zlecenia -> wykonanie -> i poszukaj pacjenta którego ci wywaliło i powiedź czy masz tak jak ja. Zaraz dołączę jpg-i. Najpierw ślę to jeszcze do p. Moniki Wójcickiej z Kamsoftu.
ps. Fajnie jest rozwiązane sprawdzanie u konkurencji, jeżeli osoba zalogowana nie ma konta w ewuś, sprawdza mu po koncie default. Czyli np administratorze ewuś. A ty pomału przypisujesz wszystkich operatorów.