może warto uporządkować błędy importu z ewusiua/serwusia. U mnie na razie dwa! :)
u mnie importuje z serwusia, ale gubi całe dni, różnie w różnych gabinetach, przeważnie 3 - 5 przypadkowych dni. ponowne importy całości lub tylko tych dni nie pomaga. Pisałem do Kamsoftu ale na razie brak odpowiedzi.
Kolejny błąd - sam go wywołałem, zaciągnąłem jeden dzień eksperymentalnie z Ewusia i w dodatku pliki pobrane z innego konta - inny świadczeniodawca. PPS przyjął, potwierdza ubezpieczenie, po wysłaniu raportu zwrotka gada, że błedy bo inny świadczeniodawca. Mam jednak te same pesele sprawdzone w serwusiu, przy imporcie traktuje je jako duble i ignoruje. Czy jest sposób na odczepienie informacji (błędnej) o ubepieczeniu aby ponownie zaimportować poprawną?, dopisywanie usług nie pomaga.
Może Ktoś uporał się już z tym, albo ma pomysł?
pozdrawiam
Piotr
zawartość CWU nie ma żadnego znaczenia, jest to tylko miejsce zapisu potwierdzeń
a jeżeli chodzi o odczyt tych plików to odbywa się tylko na żądanie użytkownika za pomocą funkcji importu bądź żądania podglądu tego pliku, program sam z siebie nic z tymi plikami nie robi
Tak mi się wydaje, że jeśli Kamsoft nie umożliwi usunięcia przypisania kodu autoryzacji to tylko ingerencja w odpowiednią tabele, ale to troszkę ryzykowne, ponieważ nie znamy ewentualnych powiązań (PiotrSz), ja w tej chwili nie wiem nawet w której tabeli są te zapisy.
W tym wypadku jednak był to mój błąd, chociaż wydaje mi się, że takie wypadki mogą sie występować i co wtedy? Szkoda, że Kamsoft nas nie czyta, może reakcje byłyby szybsze?
benkownik - a sprawdzałeś czy to jeszcze gdzieś nie jest powiązane ?
Już myślałem, że Kamsoft czyta i reaguje - jest kolejna wersja 2013.00.1.2 - jednak nie rozwiązuje powyższych problemów. Sądzę, że bez modyfikacji tabel się nie obejdzie. Na razie szukam narzędzi, żeby znależć tą UPP.
Piotr
Normalnie nie ma nic ciekawszego do roboty.
Ja tam dzisiaj znowu idę do baru, ale muszę rozważyć czy nie zatrudnić Cię jako podwykonawcę ;)
Polecam do przeczytania artykuł: http://niebezpiecznik.pl/post/zatrudnil-chinczyka-zeby-moc-ogladac-zdjecia-kotow-dalymi-dniami/ (http://niebezpiecznik.pl/post/zatrudnil-chinczyka-zeby-moc-ogladac-zdjecia-kotow-dalymi-dniami/) :D
Nie wiem czy zapisał ale sprawdzam w SZOI (jest udostępniona taka możliwość) http://forumpps.pl/index.php?topic=6318.0
, ze było sprawdzane i jest kod potwierdzenia. Czyli na dzisiaj pozostaje mi: skopiować kod, użyć kolejnego programu do stworzenia pliku xml i zaimportowanie tego pliku do programu. Normalnie nie ma nic ciekawszego do roboty.
...Dobra wróciłem ze sklepu...
...Dobra wróciłem ze sklepu...
A co Ci umila czas w tych mękach ;)
witam a do czego słuzy wydruk oświadczeń z kspps , u mnie pazcjent wypisuje ręcznie oświadczenie, czy trzeba jeszcze drukowac z kspps ..?
a czy na wydruku drukuje sie nr oświadczenia nadawany przez kspps, bo rozumiem nr dowodu i tak trzeba wpisac recznie?
Można sprawdzać tylko na właściwym koncie.
Ja tam dzisiaj znowu idę do baru, ale muszę rozważyć czy nie zatrudnić Cię jako podwykonawcę ;)
Nie używałem, ale ok 200 świadczeń wg PPS nie było zweryfikowanych w styczniu i chciałem sprawdzić z ciekawości czy może jednak były sprawdzane a PPS ześwirował i nie zapisał tego faktu w bazie. Jednak póki co nie mam ochoty tego robić :)
Sprawdziłem 120 świadczeń bo na więcej nie starczyło siły. W SZOI nie ma śladu po tym żeby była przeprowadzana weryfikacja uprawnień, więc albo personel nie sprawdził albo program miał sprawdzić a nie sprawdził.
Nie wszyscy aktualizują z programu :)
Rzeczywiście - pojawiły się również stare sprawdzenia z początku stycznia.
Lepiej późno niż wcale (powiedział dziadek spóźniając się na pociąg). ;D