Dzieki za zainteresowanie, ale nie.
Wprowadził 2 razy do zestawu świadczeń to samo świadczenie (jedno kompletne, z procedurami, rozpoznaniami i produktem rozliczeniowym - drugie puste). Jak się zorientował to usunął to puste świadczenie.
Po stworzeniu raportu I fazy, w raporcie to puste widnieje ze znakiem "-" i tak poszło do NFZ.
Komunikat zwrotny jak w załączniku. I tak się dzieje odo najnowszych aktualizacji (wcześniej też tak się zdarzało, ale wszystko było OK)
Problem w tym, że od strony NFZ jest logicznie, bo rzeczywiście jest "Brak usuwanego świadczenie od strony płatnika" :)
KS-PPS nie powinien eksportować wogóle świadczeń usuwanych stacjonarnie jeszcze przed wysłaniem, lub w raporcie zamieścić świadczenie przed usunięciem i po ze znakiem "-" - wówczas było by OK
Najlepsze jest to, że teraz nie idzie wogóle tego wyprostować.
TO SIĘ STAŁO PO OSTATNICH AKTUALIZACJACH.
Licze na pomoc jakichś "guru" z Kamsoftu :)
Licze na pomoc jakichś "guru" z Kamsoftu :)
Usuń błędne świadczenia z PPS-a i wpisz je jeszcze raz.Na liście świadczeń nie są one widoczne nawet przy filtrach "Aktywne i usuniete". Pojawiaja sie dopiero w raporcie i tam sa widoczne.
Usuń błędne świadczenia z PPS-a i wpisz je jeszcze raz.Na liście świadczeń nie są one widoczne nawet przy filtrach "Aktywne i usuniete". Pojawiaja sie dopiero w raporcie i tam sa widoczne.
Dzieki Bartosz, ale nie jestem poczatkujacym uzytkownikiem. Wszytkie tego typu mechanizmy juz zastosowalem - bez efektu. Edytowalem *.xml. porownywalem z wczesniejszymi wersjami dla takich operacji i wyglada na to, ze przy ostatnich aktualizacjach cos nie dziala prawidlowo w KS-PPS. Ogolnie w wersji swiad 6.30 jest inny zapis pozycji usuwajacej niz do tej pory
Celowo sam wykonalem ta operacje u innego swiadczeniodawcy - identyczny blad.
Niestety - trace na tym kase :(
Zglosilem sprawe do Kamsoftu i udokumentowalem bez watpliwosci, ze jest to blad aplikacji. Czekam nie tylko na skrypt, ale na uwzglednienie tego w nastepnych upgreadach.
Na liście świadczeń nie są one widoczne nawet przy filtrach "Aktywne i usuniete". Pojawiaja sie dopiero w raporcie i tam sa widoczne.
Możliwe, że coś skopali jak poprawiali błąd zgłoszony przeze mnie wcześniej.PiotrSz - wiec to Twoja wina :)
filtry w PPSie działają jak działają ..Naturalnie, ze w ten sposob filtruje :)
spróbuj zrobić tak
spisz sobie nr zestawu który Cię interesuje
na filtrach zaznacz tylko rok i Aktywne i usunięte
w szukaniu na dole wpisz nr zestawu
powinno się pojawić wszystko dla tego zestawu
pozdrawiam
W PPSie można szukać po ID zestawu a czy nie próbujesz po prostu wpisywać w to pole ID świadczenia?