Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => Problemy dotyczące wszyskich rodzajów świadczeń => Wątek zaczęty przez: Manjak w Grudnia 02, 2010, 09:15:31 am

Tytuł: Nazwa dokumentu potwierdzającego inne uprawnienia musi wystąpić...
Wiadomość wysłana przez: Manjak w Grudnia 02, 2010, 09:15:31 am
Czy ktoś może wie, jak uporać się z błędem, który wywala mi pps:
"Zestaw świadczeń 231205: Ubezpieczenie pacjenta zestawu świadczeń 231205: Nazwa dokumentu potwierdzającego inne uprawnienia
musi wystąpić i składać się maksymalnie ze 100 znaków"?
Dodam, że chodzi o dzieci, które miały wpisane kiedyś "dokumenty" pozwalające rozliczyć świadczenie na podst. art. 2 ust. 1 pkt. 3, ale teraz wpisane są jako normalnie ubezpieczone. Z karty pacjenta usunąłem te dokumenty, jednakże na karcie świadczenia nadal są one widoczne (ale ja oczywiście zaznaczam "ubezpieczony" na karcie pacjenta, świadczenia, produktu).
Tytuł: Odp: Nazwa dokumentu potwierdzającego inne uprawnienia musi wystąpić...
Wiadomość wysłana przez: anrutek w Grudnia 02, 2010, 13:31:55 pm
Witam.
Mam ten sam problem.
Na karcie pacjenta art juz usuniety i dodane ubezpieczony. Świadczenia na nowo wpisane i dalej blad.
Tytuł: Odp: Nazwa dokumentu potwierdzającego inne uprawnienia musi wystąpić...
Wiadomość wysłana przez: Manjak w Grudnia 03, 2010, 00:10:51 am
Udało mi się z tym uporać. W karcie świadczenia wybierz ubezpieczenie, najedź na to co miałeś wcześniej wpisane (art) i F4. Pojawią Ci się komunikaty ostrzegawcze, ale będziesz mógł uzupełnić brakującą nazwę wpisanego dokumentu i tym sposobem pozbyć się błędu przy tworzeniu raportu :) Oczywiście jak już wpiszesz nazwę, nie zapomnij zmienić z powrotem na "ubezpieczony".
Tytuł: Odp: Nazwa dokumentu potwierdzającego inne uprawnienia musi wystąpić...
Wiadomość wysłana przez: Piotr29 w Grudnia 03, 2010, 14:39:03 pm
nie zmienić z powrotem na ubezpiecznony tylko wcisnąć "nie" jeśli zapyta czy skorygować...
Tytuł: Odp: Nazwa dokumentu potwierdzającego inne uprawnienia musi wystąpić...
Wiadomość wysłana przez: gregor_z w Grudnia 07, 2010, 21:42:40 pm
Udało mi się z tym uporać. W karcie świadczenia wybierz ubezpieczenie, najedź na to co miałeś wcześniej wpisane (art) i F4. Pojawią Ci się komunikaty ostrzegawcze, ale będziesz mógł uzupełnić brakującą nazwę wpisanego dokumentu i tym sposobem pozbyć się błędu przy tworzeniu raportu :) Oczywiście jak już wpiszesz nazwę, nie zapomnij zmienić z powrotem na "ubezpieczony".

Weź mi jeszcze raz to wytłumacz bardziej łopatologicznie, bo za ch...a nie mogę dojść gdzie to się wstawia.
Tytuł: Odp: Nazwa dokumentu potwierdzającego inne uprawnienia musi wystąpić...
Wiadomość wysłana przez: Bartosz w Grudnia 07, 2010, 22:03:53 pm
Poprawiasz świadczenie [F4] w module rozliczenia / świadczenia -> na kracie świadczenie -> otwierasz listę podstawa ubezpieczenia -> zaznacz uprawnienie, które chcesz poprawić -> F4 -> ukaże Ci się komunikat:
Poprawianie uprawnień możliwe jest jedynie w celach serwisowych, w przypadku, gdy nowe centralne walidacje uniemożliwiają rozliczenie świadczeń bez uzupełnienia danych dokumentu uprawniającego. Jeżeli nie otrzymano komunikatu zwrotnego o błędzie uprawnienia należy każdorazowo dodawać nowe uprawnienie pacjentowi.
-> OK -> otwierasz listę z dokumentami uprawniającymi -> F4 -> uzupełniasz pole: nazwa
Tytuł: Odp: Nazwa dokumentu potwierdzającego inne uprawnienia musi wystąpić...
Wiadomość wysłana przez: gregor_z w Grudnia 08, 2010, 11:23:58 am
Poprawiasz świadczenie [F4] w module rozliczenia / świadczenia -> na kracie świadczenie -> otwierasz listę podstawa ubezpieczenia -> zaznacz uprawnienie, które chcesz poprawić -> F4 -> ukaże Ci się komunikat:
Poprawianie uprawnień możliwe jest jedynie w celach serwisowych, w przypadku, gdy nowe centralne walidacje uniemożliwiają rozliczenie świadczeń bez uzupełnienia danych dokumentu uprawniającego. Jeżeli nie otrzymano komunikatu zwrotnego o błędzie uprawnienia należy każdorazowo dodawać nowe uprawnienie pacjentowi.
-> OK -> otwierasz listę z dokumentami uprawniającymi -> F4 -> uzupełniasz pole: nazwa

OK, robiłem tak jak napisałeś, na karcie dokumentu uprawniającego do świadczeń nie mam pola NAZWA:

Mam: rodzaj dokumentu, pacjent, numer dok: , ważny od, do,organ wydający, gmina, npwz lekarza.

Może czegoś nie zmieniłem w ustawieniach??



...ok, mam kilka ubezpieczeń (i to na tym, które był wcześniej przypisane jest pole NAZWA)
Tytuł: Odp: Nazwa dokumentu potwierdzającego inne uprawnienia musi wystąpić...
Wiadomość wysłana przez: Piotr29 w Grudnia 08, 2010, 12:12:01 pm
Wszystko dobrze...jak już otworzysz "Kartę uprawnienia do świadczeń pacjenta" to przy dokument uprawniający wciśnij kwadracik i tam masz nazwę dokumentu.....

Jeśli masz kilka dokumentów uprawniających to każdy musi być prawidłowo wypełniony nawet jeśli rozliczasz pacjenta z innym dokumentem.....
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]