collapse

Reklama


Autor Wątek: Pierwszy wolny termin  (Przeczytany 11688 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marcin z Grudziądza

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko - Pomorski OW
Odp: Pierwszy wolny termin
« Odpowiedź #15 dnia: Września 19, 2016, 12:21:55 pm »
Kujawsko ? Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ informuje, że w związku z aktualizacją oprogramowania występują problemy z importem raportów z danymi o pierwszym wolnym terminie udzielenia świadczenia (dotyczy problemu o kodzie 80100065, 80100066).

O przywróceniu przez dostawcę oprogramowania prawidłowego działania importu raportów poinformujemy odrębnym komunikatem.

:)

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 600
  • Pomógł? 65
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Pierwszy wolny termin
« Odpowiedź #16 dnia: Września 19, 2016, 13:14:38 pm »
trzeba przesłać ponownie raporty

Wielkopolski OW NFZ w Poznaniu pragnie poinformować, że wprowadzone w dniu  16-09-2016 roku sprawdzenie, czy świadczeniodawca prawidłowo ustalił datę pierwszego wolnego terminu (tzn. czy jest on zgodny z harmonogramem pracy danego miejsca udzielania świadczeń) nie działało prawidłowo, tym samym, w dniu 19-09-2016 r. podjęto decyzję o jego wyłączeniu.

W związku z powyższym, w przypadku otrzymania w raporcie zwrotnym do sprawozdawanej informacji o pierwszym wolnym terminie powiadomienia o błędzie:

(kod błędu/opis błędu):

125-  Dla kategorii medycznej "przypadek pilny" kolejki wyznaczony został pierwszy wolny termin na dzień, w którym według harmonogramu nie są udzielane świadczenia,

i/lub,

126- Dla kategorii medycznej "przypadek stabilny" kolejki wyznaczony został pierwszy wolny termin na dzień, w którym według harmonogramu nie są udzielane świadczenia,

należy ponownie utworzyć nowy raport o pierwszym wolnym terminie, zawierający takie same informacje (tj. datę sporządzenia, daty pierwszych wolnych terminów) jak te wcześniej odrzucone. Szczegóły wskazujące na odrzucone pozycje raportu znajdują się w tabeli załączonej do komunikatu.

Offline drzew6

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 120
  • Pomógł? 4
Odp: Pierwszy wolny termin
« Odpowiedź #17 dnia: Września 19, 2016, 13:39:51 pm »
Oprócz błędu 125 miałem ostrzeżenie 123 o treści :Określony dla kolejki pierwszy wolny termin jest o co najmniej 90 dni późniejszy od pierwszego wolnego terminu przekazanego poprzednim komunikatem. Sprawdź prawidłowość określenia pierwszego wolnego terminu.Niestety komunikat ten nie jest zgodny ze stanem faktyczny ponieważ sprawdziłem kolejki trzy tygodnie do tyłu i terminy są poprawne.

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 600
  • Pomógł? 65
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Pierwszy wolny termin
« Odpowiedź #18 dnia: Września 19, 2016, 14:16:04 pm »
porównaj z poprzednim raportem PWT - ten komunikat pojawia się gdy PWT w stosunku do poprzedniego jest rzeczywiście większy o co najmniej 90 dni. Kiedyś też wydawało mi się, że zrobiłem dobrze, ale rzeczywiście miałem błąd w PWT na pilne protezy.

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Pierwszy wolny termin
« Odpowiedź #19 dnia: Września 22, 2016, 10:00:03 am »
W temacie weryfikacji terminu z harmonogramem komunikat z Podkarpackiego OW NFZ
Cytuj
Na przełomie września i października br. planowane jest włączenie nowej walidacji dot. kolejek oczekujących, której zadaniem będzie sprawdzenie czy podawany Pierwszy Wolny Termin jest zgodny ze zgłoszonym do POW NFZ harmonogramem pracy komórki.

Biorąc pod uwagę doświadczenia innego Oddziału NFZ, który brał udział w testach nowego systemu, uprzejmie proszę o sprawdzenie i ewentualne zgłoszenie nowego harmonogramu na Portalu Świadczeniodawcy oraz zwrócenie większej uwagi na podawane co tydzień dane.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline halina

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Pomógł? 0
Odp: Pierwszy wolny termin
« Odpowiedź #20 dnia: Maja 22, 2017, 08:04:43 am »
Podbijam temat: czy u kogoś z lubelskiego wystąpił teraz podobny problem? Błąd SZOI znowu? Nie ma żadnego komunikatu.

EDIT
Żonglerka datami pomogła.
« Ostatnia zmiana: Maja 22, 2017, 10:19:49 am wysłana przez halina »

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 628
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3152 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]