collapse

Reklama


Autor Wątek: Błąd  (Przeczytany 9376 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dziu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Pomógł? -2
Błąd
« dnia: Lipca 12, 2016, 15:23:18 pm »
"Dokument elektroniczny potwierdzający uprawnienia, wystawiony przez NFZ o przekazanym Id nie został nie został wygenerowany przez NFZ. ( prosimy i weryfikacje przekazanego ID.)"

Mam taki błąd w raporcie zwrotnym, ktoś mógłby mi podpowiedzieć o co chodzi ?

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 600
  • Pomógł? 65
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Błąd
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 12, 2016, 18:00:21 pm »
np gdy wyślesz SWX "wyślij z ewuś" a NFZ u siebie nie widzi sprawdzenia w danym dniu.

Offline neelix

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 991
  • Pomógł? 39
Odp: Błąd
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 12, 2016, 18:08:00 pm »
A tak się nie działo gdy bardzo szybko wracał zwrotny i NFZ jeszcze nie zdążył zobaczyć swoich potwierdzeń? Np. pacjenta sprawdzonego chwilę przed wygenerowaniem raportu.

Offline Dziu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Pomógł? -2
Odp: Błąd
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 12, 2016, 18:12:08 pm »
Nie robiłem nic z tym " wyśij z Ewuś". Po prostu błąd dotyczy nowego pacjenta, normalny raport i zwrotny z błędem. Co robić ?

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Błąd
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 12, 2016, 18:18:11 pm »
Idąc tropem zbyt szybko wysłanego świadczenia względem weryfikacji eWUŚ, odśwież świadczenie, wyślij jeszcze raz I fazę i sprawdź czy dalej w zwrotce jest błąd na tym świadczeniu.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Dziu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Pomógł? -2
Odp: Błąd
« Odpowiedź #5 dnia: Lipca 12, 2016, 18:26:38 pm »
"Odśwież świadczenie, wyślij I fazę" Troszkę wyraźniej :P ?

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Błąd
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 12, 2016, 18:59:36 pm »
Jaki dokładnie program masz?
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 600
  • Pomógł? 65
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Błąd
« Odpowiedź #7 dnia: Lipca 12, 2016, 22:57:13 pm »
jeśli wysłane zbyt wcześnie, to raczej wróci z błędem:
Dokument elektroniczny potwierdzający uprawnienia, wystawiony przez NFZ o przekazanym id nie występuje w bazie OW NFZ (prawdopodbnie nastąpiła pomyłka w przekazanym id lub zbyt wczesnie nastąpiło przekazanie danych sprawozdawczych w stosunku do daty wygenerowania tokena)

Dziu ewidentnie ma błąd, że NFZ nie ma informacji o sprawdzeniu danego pacjenta. Jeśli masz SZOI, to zobacz, czy NFZ widzi dla tego pacjenta sprawdzenie PACJENT/POTWIERDZENIA EWUŚ - wpisujesz pesel i datę wizyty. Jeśli masz Portal, to nie wiem, czy oferuje taką funkcjonalność.

Ktoś na karcie pacjenta nie zmienił PESELa?
Spróbuj oznaczyć do ponownego wysłania i użyj "WYŚLIJ Z EWUŚ" niech NFZ sprawdzi u siebie, czy mają sprawdzenie dla tego PESEL
« Ostatnia zmiana: Lipca 12, 2016, 23:03:24 pm wysłana przez maciejj »

Offline Dziu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Pomógł? -2
Odp: Błąd
« Odpowiedź #8 dnia: Lipca 12, 2016, 23:06:41 pm »
Pogram KS PPS, a na Ewuś nie mam uprawnień.

Chwila nadałem :)

Sprawdziłem, na szoi no i pacjentka była przyjęta 6.06 a NFZ na szoi wskazuje na brak sprawdzeń w tej dacie, mimo, że w KS'sie jest. Nic jutro spróbuje usnąć i napisać oświadczenie na tą date.
« Ostatnia zmiana: Lipca 12, 2016, 23:16:29 pm wysłana przez Dziu »

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Błąd
« Odpowiedź #9 dnia: Lipca 13, 2016, 01:26:57 am »
W PPSie można na karcie pacjenta "dodać" uprawnienie eWUŚ ręcznie, ale nie jest to oczywiście tożsame z sprawdzeniem pacjenta po stronie NFZtu. Jednak później zachowanie aplikacji jest takie, jakby eWUŚ był jednak sprawdzony.
Miałem taką sytuację raz - sprytna pani - i skończyło się na oświadczeniach.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Dziu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Pomógł? -2
Odp: Błąd
« Odpowiedź #10 dnia: Lipca 13, 2016, 08:12:31 am »
Ok, wszystko już gra. Miałem jeszcze małe problemy odnośnie kodów resortowych, ale sobie poradziłem. Dziękuję  za pomoc.

Jeszcze jedno. Mam limit 6 pacjentów, w czerwcu robiliśmy jedno nad wykonanie czyli 7. W szablonie jak i w rachunku przeszło 6. Rozumiem, że tego jednego nie będzie w szablonie ?

Offline maciejj

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 600
  • Pomógł? 65
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Błąd
« Odpowiedź #11 dnia: Lipca 13, 2016, 09:18:40 am »
Rachunek będzie do limitu. W praktyce jednak często zdarza się, że jest mniejszy niż limit, ponieważ NFZ zalicza wyłącznie całą usługę - obrazowo masz limit 1000 pkt i do rozliczenia trzy świadczenia po 400 pkt (co daje 1200) - NFZ rozliczy 800. Reszta przechodzi na następny miesiąc a limit będzie wynosił 1200 (1000 + 200 nie wykorzystane z poprzedniego miesiąca).

a wracając do EWUŚ, to nie prościej w SPO dodać na karcie pacjenta legitymację emeryta/rencisty i odpuścić sprawdzanie?

Offline Profesor Wilczur

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 863
  • Pomógł? 81
  • W-M OW NFZ
Odp: Błąd
« Odpowiedź #12 dnia: Lipca 13, 2016, 09:55:33 am »
Rachunek będzie do limitu. W praktyce jednak często zdarza się, że jest mniejszy niż limit, ponieważ NFZ zalicza wyłącznie całą usługę - obrazowo masz limit 1000 pkt i do rozliczenia trzy świadczenia po 400 pkt (co daje 1200) - NFZ rozliczy 800. Reszta przechodzi na następny miesiąc a limit będzie wynosił 1200 (1000 + 200 nie wykorzystane z poprzedniego miesiąca).
Akurat w SPO można sobie wykroić osobodni do limitu danego miesiąca :)

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Błąd
« Odpowiedź #13 dnia: Lipca 13, 2016, 11:55:40 am »
Akurat w SPO można sobie wykroić osobodni do limitu danego miesiąca :)
Dokładnie i nawet jest to wskazane. Podkarpacki zaczął zabierać kiedyś niewykorzystany limit po dwóch miesiącach od zamknięcia okresu. Nie wiem czy dalej tak jest, ale zawsze można jednego pacjenta "pociąć".
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Dziu

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Pomógł? -2
Odp: Błąd
« Odpowiedź #14 dnia: Lipca 13, 2016, 17:56:39 pm »
" a wracając do EWUŚ, to nie prościej w SPO dodać na karcie pacjenta legitymację emeryta/rencisty i odpuścić sprawdzanie?"

Można tak zrobić i nie sprawdzać tego ewusia ?

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 438
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 3
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9418 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3286 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2970 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1635 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]