collapse

Reklama


Autor Wątek: 2015.03.3.0 (2015-12-07)  (Przeczytany 2560 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9317
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
2015.03.3.0 (2015-12-07)
« dnia: Grudnia 10, 2015, 13:59:50 pm »
Wersja: 2015.03.3.0 (2015-12-07)

Kateg.: Rozliczenia
Menu: Rejestracja->Świadczenia->Synchronizacja
Opis: Umożliwiono synchronizację kolejki oczekujących na poziomie świadczenia jednostkowego w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej.
Do poprawnego działania systemu wymagana jest wersja 2015.03.1.0 KS-MEDIS.
 
Kateg.: Rozliczenia 
Opis: Przyspieszono odświeżanie listy raportów do NFZ
 
Kateg.: WSZYSTKIE 
Opis: Dodano wersję 5.29 Międzynarodowej Klasyfikacji Procedur Medycznych ICD-9 PL obowiązującej od 2015-11-27.
 
Kateg.: Rozliczenia 
Opis: Dodano walidację raportu WYKBAD w zakresie kodu TERYT gminy adresu zamieszkania.
 
Kateg.: WSZYSTKIE
Opis: Umożliwiono dodawanie dokumentacji zewnętrznej podczas rejestracji pacjenta na wizytę. Funkcjonalność zrealizowana została dla modułów Wizyta oraz Terminarz.

Offline cilazapril

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1623
  • Pomógł? 128
  • Mazowiecki OW
Odp: 2015.03.3.0 (2015-12-07)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 17, 2015, 08:34:32 am »
Podczas aktualizacji wywala mi błąd i ją kończy, po uruchomieniu jest to samo.
Nie ma nic za darmo. Darmowa jest tylko śmierć, choć i ona kosztuje przecież życie.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3279
  • Pomógł? 108
Odp: 2015.03.3.0 (2015-12-07)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 17, 2015, 08:39:33 am »
Przed aktualizacją upewnij się, że wszystkie komputery klienckie są wyłączone i zrestartuje serwer (o ile wolno!) na którym jest PPS.
Jeżeli to nie pomoże to trzeba by sprawdzić uprawnienia do plików bo może one coś blokują!

Pozdrawiam

Offline cilazapril

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1623
  • Pomógł? 128
  • Mazowiecki OW
Odp: 2015.03.3.0 (2015-12-07)
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 17, 2015, 10:12:12 am »
niestety, nic nie pomaga. Drapnąłem do Kamsoftu
Nie ma nic za darmo. Darmowa jest tylko śmierć, choć i ona kosztuje przecież życie.

Offline Profesor Wilczur

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 826
  • Pomógł? 76
  • W-M OW NFZ
Odp: 2015.03.3.0 (2015-12-07)
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 17, 2015, 10:17:30 am »
Przed aktualizacją upewnij się, że wszystkie komputery klienckie są wyłączone i zrestartuje serwer (o ile wolno!) na którym jest PPS.
Jeżeli to nie pomoże to trzeba by sprawdzić uprawnienia do plików bo może one coś blokują!

Pozdrawiam
Albo jakiś nadgorliwy "antywirus".

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 52
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 2
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9317 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3181 Wiadomości
karolweksler
3075 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1623 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]