Na pewno nie może to być baza admedu ponieważ nie jest ona w żaden sposób uniwersalna.
Są dwie możliwości na przekazanie takiej dokumentacji.
1. Eksport wszystkich dokumentów do xml wraz z załącznikami a następnie podpisanie wszystkich dokumentów podpisem kwalifikowanym przez upoważnionego pracownika.
2. Wydrukowanie wszystkich dokumentów do plików pdf, dodanie też wszystkich załączników do tych hzich a następnie podpisanie wszystkiego podpisami kwalifikowanymi jak w poprzednim punkcie.
Pierwszy typ pliku jest wyświetlany przez przeglądarkę IE (nie wiem jak w innych systemach operacyjnych), ale obsługuje linki do załączników.
Drugi typ jest chyba bardziej user-friendly i Adobe Reader umożliwia zweryfikowanie podpisu elektronicznego zaszytego w podpisanym pdf.
Jest jeszcze jedna możliwość. Jeżeli bardzo się wzbraniają przed przyjęciem (chyba powinien Wojewoda ją przechowywać) to zawsze możecie oddrukować wszystko i podbić pieczęcią "Za zgodność z wersją elektroniczną" i podpis osoby upoważnionej (nie musi być lekarz).
W zależności od ilości dokumentacji to może być ciężkie do zrealizowania więc potraktuj to jako ostateczność
Jeszcze w temacie:
1. W przypadku likwidacji zakładu opieki zdrowotnej miejsce przechowywania dokumentacji określa:
1) podmiot, który utworzył zakład;
2) organ prowadzący rejestr zakładów opieki zdrowotnej, w przypadku, gdy wykreślenie zakładu z rejestru nastąpiło w trybie i na zasadach określonych w art. 15 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej.
2. Jeżeli zadania zlikwidowanego zakładu opieki zdrowotnej przejmuje inny podmiot, podmiot ten przejmuje dokumentację tego zakładu.
Nie ma nic tutaj o wersji papierowej/elektronicznej a jedynie o dokumentacji.