collapse

Reklama


Autor Wątek: Cotygodniowa kolejka  (Przeczytany 64068 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #60 dnia: Stycznia 17, 2015, 00:04:58 am »
No akurat u mnie w otwarte karty było , chociaż dziewczyny się trochę zakręciły... ;)

Najlepiej w takiej sytuacji odsyłać do osoby odpowiedzialnej lub tekst proszę Pani a kto to teraz pamięta jak to na 2 stycznia było...  :P
« Ostatnia zmiana: Stycznia 17, 2015, 00:08:33 am wysłana przez maciek777 »
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline marta1909

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Pomógł? 0
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #61 dnia: Stycznia 17, 2015, 00:16:10 am »
Jako, że akurat byłam ja w pracy to jakoś udało się wybrnąć, bo znalazłam szybciutko maila, którego właśnie 2 stycznia wysyłałam do Pana, który zajmuje się sprawozdawaniem :)

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #62 dnia: Stycznia 17, 2015, 00:20:49 am »
Czyli bawią się dobrze, a do ewentualnego skrócenia kolejek nic i tak to nie wnosi  :( a premie i tak będą  :P
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline marta1909

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Pomógł? 0
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #63 dnia: Stycznia 17, 2015, 00:27:14 am »
Myślę, że w naszej przychodni do nie których specjalistów się skrócą... Np w dermatologii lekarze "znajdowali" pacjentom nową chorobę i było W21 (a to nagniotek, jakaś krostka, może pani włosy wypadają) i punktów się uzbierało :) A teraz z W11 to ze dwa razy więcej pacjentów trzeba będzie przyjąć...

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #64 dnia: Stycznia 17, 2015, 00:31:55 am »
Myślę, że w naszej przychodni do nie których specjalistów się skrócą... Np w dermatologii...

No to tak 50/50 z racji wymaganego skierowania  ;)
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline marta1909

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Pomógł? 0
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #65 dnia: Stycznia 17, 2015, 00:34:51 am »
Skierowanie pacjent i tak zawsze wymusi nawet jak mu niepotrzebne :) Lekarz tylko dopisuje "na życzenie pacjenta"...

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #66 dnia: Stycznia 17, 2015, 00:44:04 am »
Skierowanie pacjent i tak zawsze wymusi nawet jak mu niepotrzebne :) Lekarz tylko dopisuje "na życzenie pacjenta"...

No fakt stary dobry układ lekarz POZ-wszechwiedzący Pacjent  :P
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline Marcin z Grudziądza

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko - Pomorski OW
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #67 dnia: Stycznia 17, 2015, 23:19:51 pm »
Nie wiem jak w Waszych OW ale w KP-OW zrobiłem taki test. Mianowicie celowo NIE wysłałem szeregu raportów z terminami wolnymi na dzień 9 stycznia 2015. Otóż było kilka telefonów z weryfikacją czy podawane terminy są zgodne ze stanem faktycznym. Były w tym tygodniu telefony z NFZ z potwierdzeniem tych terminów ale dane do weryfikacji pochodziły z terminów na 2 go stycznia :). Wniosek jest taki, że nie są w stanie weryfikować aktualizacji terminów a rżną ważniaków, że niby wszystko mają aktualne!

Zmierzam do tego, że rzecz jasna  będę ze strony swoich poradni podawał w miarę możliwości podawał te info aktualne - zgodne z ich wymogami, ale komu to potrzebne?

KS PPS też fajnie podaje te terminy - wyłapałem sposób ich podawania - kto ustalił algorytm? Ostatni w[isany pacjent pilny czy stabilny to jest termin najbliższy wolny do rejestracji - bzdura!

Personel rejestrujący często powtarza błąd rejestracji polegający na tym, że pacjent rejestrujący się na wizytę pierwszorazową i wybierający lekarza, do którego chce się zarejestrować ( a nie jest to pierwszy wolny lekarz) jest rejestrowany na wizytę jako kolejka oczekujących!

Przykład:  porania, gdzie lekarz z pierwszym wolnym terminem jest załóżmy na 1 marca 2015 ale pacjent chce do innego lekarza, gdzie pierwszy wolny termin jest na 13 lutego 2016 - jest wpisany jako kolejka - tak być w myśl rozumowania NF nie może!

...nie mieszajmy w to logiki i prawa wyboru lekarza przez pacjenta ;)

Offline Zdrowy

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 327
  • Pomógł? 2
  • Mazowiecki OW
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #68 dnia: Stycznia 18, 2015, 08:43:47 am »
Czy wybór przez pacjenta terminu późniejszego niż pierwszy wolny (np. o tydzień w przypadku półrocznego oczekiwania) może być sposobem na uniknięcie pozostawiania w placówce skierowania (bo to w przepisach związane jest z wpisem na listę oczekujących)?

Offline Slawek

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 172
  • Pomógł? 1
  • ŚOW NFZ
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #69 dnia: Stycznia 18, 2015, 21:10:18 pm »
Hm, jeśli pacjent sam wybiera termin późniejszy niż pierwszy wolny to chyba nie można go wpisać do kolejki oczekujących...

Offline PaulinaSz

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 323
  • Pomógł? 0
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #70 dnia: Stycznia 18, 2015, 22:29:47 pm »
potwierdzam,
jesli pacjent sam wybiera termin późniejszy niż ten co mu zaproponujemy nie wpisuje się go na kolekę
niech Allah będzie z nami od 1 stycznia 2015 r.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9407
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #71 dnia: Stycznia 18, 2015, 22:58:13 pm »
A ja poproszę o potwierdzenie od osób, które miały kontrolę kolejek. Niestety ale jedno stanowisko od osób pracujących w tym samych oddziale funduszu (ale na różnych piętrach) jest niemożliwe do uzyskania. Już mi wystarczy interpretacji dotyczących przyjmowania pacjentów unijnych.

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #72 dnia: Stycznia 19, 2015, 09:44:44 am »
Wysłałem dziś informację o pierwszym wolnym terminie udzielenia świadczenia, na wskazany wcześniej adres. Na szoi jest komunikat w treści m.in.
Cytuj
Bardzo proszę o przekazanie informacji do dnia 19 stycznia 2015 roku na adres: katarzyna.bury-zielinska@nfz-szczecin.pl
Kolejne dane w styczniu powinny zostać przez Państwa przekazane najpóźniej do dnia 26 stycznia 2015 r.
W szablonie proszę o wypełnienie danych o pierwszym wolnym terminie na udzielenie świadczenia (tylko w formie daty).
W załączeniu zindywidualizowany szablon, proszę o  uzupełnienie tego szablonu.
Po wysłaniu dostałem automatyczną odpowiedź"
Cytuj
Dzień dobry,
Przebywam poza biurem, będę ponownie do Państwa dyspozycji w dniu
26-01-2015 r.
W sprawach pilnych korespondencję proszę kierować na adres: malgorzata.wrobel@nfz-szczecin.pl
 
Informuję, iz poczta nie została przekierowana

Offline PanDB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 594
  • Pomógł? 7
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #73 dnia: Stycznia 19, 2015, 09:59:05 am »
Olej i tyle tez takie coś dostaje .
Wysłałeś i OK . Urzednik ma prawo do relaksu. Jest w SP:A

Offline cilazapril

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1634
  • Pomógł? 128
  • Mazowiecki OW
Odp: Cotygodniowa kolejka
« Odpowiedź #74 dnia: Stycznia 24, 2015, 13:47:50 pm »
KOMUNIKAT W SPRAWIE
BŁĘDÓW W RAPORTACH DOTYCZĄCYCH PIERWSZEGO WOLNEGO TERMINU

 
Mazowiecki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia przypomina, że przekazywane przez Państwa dane dotyczące pierwszego wolnego terminu udzielania świadczenia są udostępniane świadczeniobiorcom w Ogólnopolskim Informatorze o Czasie Oczekiwania na Świadczenia Medyczne.
W związku z powyższym, dane o pierwszym wolnym terminie powinny być rzetelne i nie mogą wprowadzać świadczeniobiorców w błąd.
Ponadto przypominamy, że szablony zawierające błędy, nie zostaną zaczytane do systemu. Dlatego też prosimy przed wysłaniem informacji o zweryfikowanie poprawności danych, a w szczególności sprawdzenie czy:
 
- format daty jest prawidłowy tj. rrrr-mm-dd np. 2015-01-30,
 
- pierwszy wolny termin nie jest wcześniejszy niż data sporządzenia informacji (np. błędem jest wskazanie jako daty sporządzenia informacji dzień 2015-01-12 i jednocześnie informacji o pierwszym wolnym terminie w dniu 2015-01-09),
 
- data sporządzenia informacji o pierwszym wolnym terminie nie jest wcześniejsza niż 2015-01-01 (np. wskazano rok 2014),
 
- data określenia informacji o pierwszym wolnym terminie nie jest późniejsza niż dzień przekazania informacji (np. w dniu 2015-01-12 nie można przekazać informacji z datą sporządzenia na dzień  2015-01-13),
 
- pierwszy wolny termin dla przypadków stabilnych nie jest wcześniejszy niż dla przypadków pilnych (przypadki pilne muszą być realizowane przed przypadkami stabilnymi),
 
- pierwszy wolny termin dla świadczeń realizowanych na podstawie karty onkologicznej nie jest wyznaczony później niż dzień bieżący + 63 dni (9 tygodni),
 
- w przypadku świadczeń realizowanych na podstawie karty onkologicznej zostały wypełnione daty wyłącznie w kolumnach F i H (kolumna G tj. ?pierwszy wolny termin - przypadek pilny? pozostaje pusta).
 
 
W związku z napływającymi pytaniami dotyczącymi sposobu określania pierwszego wolnego terminu udzielenia świadczenia, np. czy będzie to termin powstały w wyniku rezygnacji pacjenta z udzielenia świadczenia lub termin przypadający po wszystkich zaplanowanych, informujemy, że powstały wolny termin w wyniku rezygnacji przez pacjenta z udzielenia świadczenia należy przeznaczyć dla kolejnych pacjentów z listy oczekujących. Na listach oczekujących nie umieszcza się pacjentów objętych planem leczenia.
 
Nieprawidłowe jest wskazywanie jako pierwszego wolnego terminu udzielenia świadczenia, terminu zwolnionego z powodu rezygnacji, podczas gdy wpisani na listę oczekujących pacjenci mają określone późniejsze planowane terminy udzielenia świadczenia. W takim przypadku należy dokonać weryfikacji kolejki i tym samym przyspieszyć terminy udzielenia świadczeń następnym świadczeniobiorcom w kolejce z zachowaniem ustawowej zasady kolejności zgłoszeń.
 
Nie ma nic za darmo. Darmowa jest tylko śmierć, choć i ona kosztuje przecież życie.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 623
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 4
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9407 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3150 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]