collapse

Reklama


Autor Wątek: KS-PPS nie wysyła oświadczeń pacjentów.  (Przeczytany 2318 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Marcin z Grudziądza

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko - Pomorski OW
KS-PPS nie wysyła oświadczeń pacjentów.
« dnia: Maja 09, 2013, 11:03:52 am »
Witam,

pojawił się u mnie problem (u różnych świadczeniodawców) taki, że do raportu statystycznego w AOS nie są dołączane świadczenia, do których pacjenci negatywnie zweryfikowani w eWUś złożyli oświadczenia.
Komunikat przy wysyłce sugeruje brak dokumentów potwierdzających ubezpieczenie (błędy GDR).

Wersja PPSa 2013.01.0.3

Wysyłanie świadczeń odrzucanych przez GDR pozostałymi opcjami, czyli "Wyślij z eWUŚ" czy "Wyślij bez dokumentów" skutkuje komunikatem na SZOI, że nie przesłano kompletnej informacji o ubezpieczeniu"

Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną? Ja stawiam na błąd w PPSie.
Dodam, że sprawdzałem poprawność wpisanych oświadczeń i wszystko wygląda dobrze.
« Ostatnia zmiana: Maja 09, 2013, 11:07:06 am wysłana przez Marcin D. »

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: KS-PPS nie wysyła oświadczeń pacjentów.
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 09, 2013, 11:09:33 am »
Czy w podstawie ubezpieczenia masz wybrane to oświadczenie?

Offline Marcin z Grudziądza

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko - Pomorski OW
Odp: KS-PPS nie wysyła oświadczeń pacjentów.
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 09, 2013, 11:16:03 am »
Na to nie wpadłem, muszę sprawdzić.
No ale podobno PPS sam dobiera uprawnienia w zależności od daty udzielonego świadczenia ...?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: KS-PPS nie wysyła oświadczeń pacjentów.
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 09, 2013, 11:18:46 am »
No ale podobno PPS sam dobiera

Ja to bym mu nie dowierzał ;)

Offline mpi

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3356
  • Pomógł? 116
  • Kujawsko-Pomorskie
Odp: KS-PPS nie wysyła oświadczeń pacjentów.
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 09, 2013, 13:18:02 pm »
Nie wiem na czym to polega. Nie zgłaszałem tego błędu gdyż nie potrafię znaleźć przyczyny Większość oświadczeń jest ok, ale znajdują się sporadyczne przypadki (w każdej przychodni) że oświadczenie jest wprowadzone, ale w podstawie ubezpieczenia nie jest wybrane. Co najdziwniejsze na końcu w zakładce uprawnienia 2013 jest ono zaznaczone. Usługi są wprowadzane w zależności od przychodni w module WIZYTA i POZ.

Oczywiście wystarczy poprawić podstawę ubezpieczenia.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 524
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 7
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]