witam
nie wiem ilu z Was, lub czy ktokolwiek, korzysta z importu świadczeń hospitalizacyjnych, ale:
napotkałem mały problem ze importem świadczeń szpitalnych, bo np. import chemii czy programów terapeutycznych stacjonarnych przebiegł bez problemów
chodzi o to, że przy ok 90% importu zaczął pojawiać mi się komunikat w okienku (jak w załączniku) z tekstem "
w magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia"
po kliknięciu ok (lub enter) okienko pojawiało się ponownie, ale widać było, że między kliknięciami import trwał nadal (zmieniała się prezentowana ilość zaczytanych i odrzuconych świadczeń), poklikałem w ten sposób przez jakiś czas i import się zakończył
czyli wyskoczyło okienko podsumowujące, dałem ok i... tu powinno się wszystko zakończyć, pps powinien utworzyć xls'a z błędami importu... niestety po zamknięciu okienka potwierdzającego nadal wyskakuje to okienko z błędem. niestety zatwierdzanie tego okna trwa w nieskończoność (postawiłem nawet kubek na klawisz enter
i po kilkunastu minutach nadal "klikał")
grzyb wie ile czekać? czy przez ten czas on tworzy plik błędów? czy szuka może dokumentów ubezpieczeniowych?... do tego nie ma jeszcze śladu po xls'ie z błędami importu
spotkał się ktoś z takim problemem?