collapse

Reklama


Autor Wątek: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ  (Przeczytany 31204 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline bartolinio

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Pomógł? 4
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 07, 2013, 15:04:07 pm »
to nie musisz czekać bo ja tak robiłem i to działa

co nie zmienia faktu, że wg mnie ten sposób to jest masakra, miałem niecałe 300 potwierdzeń do sprawdzenia w ten sposób, masę czasu to zajmuje, bo do każdego potwierdzenia trzeba ściągać kod z szoi


Offline adamus

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł? 2
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #46 dnia: Lutego 07, 2013, 15:08:43 pm »
no to się pojawiła
"   Dodano obsługę nowego sposobu raportowania ratownictwa medycznego według formatu 7 5.0.
    Dodano nowe tryby wysłania raportu SWX do pliku:
    1. Eksport z eWUŚ - uzupełniający dokumentem elektronicznym (EL) brakujące okresy rozliczeniowe oraz eksportującym te dokumenty bez kodów autoryzacji.
    2. Eksport bez dokumentów - umożliwiający wysłanie zestawów świadczeń bez okresów finansowania o ile nie są one uzupełnione.
    Nie zalecamy tych rozwiązań. Można go użyć w trybie ostatecznym, dla świadczeń, w których z różnych przyczyn świadczeniodawca nie może dodać dokumentu uprawniającego.
    Dodano obsługę loginów i haseł zawierających polskie znaki diakrytyczne przy imporcie danych z systemu SerWUŚ.
    Automatyczne powiązanie dokumentu z zestawem świadczeń dodanego z panelu informacji z eWUŚ.
    Dodano uprawnienia dla ratownictwa (kolumna Q) w imporcie świadczeń z pliku Ambulatoryjny2013.xls
    Dostosowano zestawienie ZD-3 do wersji 3.0, aktualnie wymaganego przez GUS."

Offline bartolinio

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Pomógł? 4
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #47 dnia: Lutego 07, 2013, 15:12:51 pm »
o ile punkt 1 jest jasny to nie bardzo kumam punkt 2

Offline adamus

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Pomógł? 2
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 07, 2013, 15:18:57 pm »
Punkt 2 chyba nie ma za bardzo sensu. No chyba że Kamsoft wyprzedza komunikaty NFZtu i zrobił na przyszłość, a my się dopiero mamy dowiedzieć że i taka możliwość będzie  8)

Offline szczavol

  • Kompletny nowicjusz
  • Wiadomości: 5
  • Pomógł? 0
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 07, 2013, 15:27:33 pm »
to nie musisz czekać bo ja tak robiłem i to działa

co nie zmienia faktu, że wg mnie ten sposób to jest masakra, miałem niecałe 300 potwierdzeń do sprawdzenia w ten sposób, masę czasu to zajmuje, bo do każdego potwierdzenia trzeba ściągać kod z szoi

ok dzięki za info, ja zmęczyłem około 200 , zawsze to lepiej niż klepać kody np z zeszytu  ;)

Offline Kasia

  • Sponsorzy Forum
  • Początkujący
  • *****
  • Wiadomości: 65
  • Pomógł? 0
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 08, 2013, 13:10:43 pm »
Zaktualizowałam program, wygenerowałam raport jednak na SZOI wszystkie świadczenia zostały odrzucone z komunikatem:
"Nie przekazano wymaganej informacji o dokumencie uprawniającym w ramach przekazywanego okresu finansowania zestawu świadczeń z danego tytułu"
Informatycy z ZOW NFZ kazali skontaktować się z Kamsoftem, gdyż to podobno problem w programie. Od rana możliwość kontaktu z naszym "dobroczyńcą" nie istnieje.

Coś podejrzewacie w związku z takim komunikatem?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 08, 2013, 13:18:21 pm »
Informatycy z ZOW NFZ kazali skontaktować się z Kamsoftem, gdyż to podobno problem w programie.

Niemożliwe, program jest doskonały :)

Jedni na drugich zrzucają. Jak uda sie dodzwonić do kamsoftu to powiedzą, że to wina SZOI.

Offline Manioo SE

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1011
  • Pomógł? 77
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 08, 2013, 13:47:00 pm »
Informatycy z ZOW NFZ kazali skontaktować się z Kamsoftem, gdyż to podobno problem w programie.

Niemożliwe, program jest doskonały :)

Jedni na drugich zrzucają. Jak uda sie dodzwonić do kamsoftu to powiedzą, że to wina SZOI.

tylko że przypadkiem ( tak mi się zdaje ) oprogramowanie SZOi też jest Kamsoftowe
kto przeżyje zdrowy będzie,
kto umiera zdrowy już

" Jeśli chcesz - znajdziesz sposób,
jeśli nie chcesz - znajdziesz powód "
...........................................................
Spechej pomalu. Pozdrawiam.

Offline bartolinio

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Pomógł? 4
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 08, 2013, 13:51:34 pm »
w przyp. Kumsoftu to nie ma nic do rzeczy, oni kompletnie ze sobą nie współpracują, nie raz już było tak, że na szoi pojawiało się coś czego nie obsługiwał jeszcze pps, odwrotnie też było nie raz

Offline Kasia

  • Sponsorzy Forum
  • Początkujący
  • *****
  • Wiadomości: 65
  • Pomógł? 0
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 08, 2013, 13:54:23 pm »
Nie zdaje Ci się. Nawet informatycy Funduszu mogą się bezpośrednio kontaktować z Kamsoftem, jednak dzisiaj to się im też nie udaje.

Mnie zastanawia niekonsekwencja rządzących - EWUŚ rzeczywiście usprawnił pracę przy sprawdzaniu uprawnień ( świadczeniodawca jest przecież do tego zobowiązany umową), ale dlaczego mają to udowadniać? Ryzyko, że trafił im się pacjent nieubezpieczony ponoszą sami. Dla mnie to nielogiczne, skoro wszystkie działania zmierzały do zdjęcia tych obowiązków ze świadczeniodawcy, a w praktyce im dołożono. Tym bardziej, że Fundusz i tak weryfikuje sam te same raporty.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9314
  • Pomógł? 519
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 08, 2013, 14:06:10 pm »
Informatycy z funduszu muszą kontaktować się z kamsoftem bo system funduszowy też kamsoft robi :D

Offline jedin

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 649
  • Pomógł? 10
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #56 dnia: Lutego 08, 2013, 15:37:29 pm »
w wlkp. będzie przerwa od 17 na Szoi, bedą cóś grzebać albo Szoi zaciągnął coś chińskiego z powietrza, Ewuś ma teraz skośne oczy.... ;)

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3279
  • Pomógł? 108
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #57 dnia: Lutego 08, 2013, 15:43:40 pm »
w wlkp. będzie przerwa od 17 na Szoi, bedą cóś grzebać albo Szoi zaciągnął coś chińskiego z powietrza, Ewuś ma teraz skośne oczy.... ;)

u nas w Małopolsce wyłączają Portal i wszystkie systemy dostępowe dzisiaj o 18 i do końca weekendu bodajże.. fck

pozdrawiam

EDIT: wyłączyli o 16 więc nawet nie zdążyłem wysłać tego z czym się męczyłem przez cały piątek :-/
« Ostatnia zmiana: Lutego 09, 2013, 20:49:28 pm wysłana przez PiotrSz »

Offline PanDB

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 594
  • Pomógł? 7
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #58 dnia: Lutego 08, 2013, 20:03:46 pm »
...................................
................................ EWUŚ rzeczywiście usprawnił pracę przy sprawdzaniu uprawnień ( świadczeniodawca jest przecież do tego zobowiązany umową), ale dlaczego mają to udowadniać? Ryzyko, że trafił im się pacjent nieubezpieczony ponoszą sami. Dla mnie to nielogiczne, skoro wszystkie działania zmierzały do zdjęcia tych obowiązków ze świadczeniodawcy, a w praktyce im dołożono. Tym bardziej, że Fundusz i tak weryfikuje sam te same raporty.
I o to ryzyko chodzi. Tu stracą , a u nas zyskaja . Przynajmniej na czasie.... W POZ mojej żony jest pięć sprawdzających  pielęgniarek / rejestratorek. Każda do jednej dktórki .
 Ale nikt nie pomyslał by wszystkie były upoważnione do wszystkich . Tak po pięć tych samych panienek do każdej dr. I co nie przelogowywały się i NFZ odrzucił po kilkaset porad .
Pacjenci sprawdzeni , nawet ubezpieczeni , złożyli niektórzy oświadczenia ..... Ale kogo to obchodzi jak sprawdzający nie ten. !!!!
I kasy nie ma . A roboty ile będzie . Para w gwizdek . TUSKU jak dobrze żeś trochę kasy załatwił .
Bo marnujemy jej od cholery .

Offline michalc

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Pomógł? 0
Odp: Komunikat ws. nie przekazywania w styczniu kodu autoryzacji z eWUŚ
« Odpowiedź #59 dnia: Lutego 10, 2013, 20:56:53 pm »
czy ktoś z Was wysyłał świadczenia bez podstawy ubezpieczenia za pomocą "wyślij bez dokumentów"?
Udało się Wam zaimportować takie usługi na SZOI?

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 255
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 3
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9314 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3180 Wiadomości
karolweksler
3075 Wiadomości
09061303
3035 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1623 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]