collapse

Reklama


Autor Wątek: Import potwierdzeń z ewuś  (Przeczytany 38023 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Anita

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 158
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #45 dnia: Lutego 02, 2013, 19:12:07 pm »
wczoraj importowałem pliki xml ściągnięte z eWUŚ (ściągane bezpośrednio bez PPS) i wszystko działa, tylko że trzeba mieć wersję 2013.00.0.06 bo na niższych działa niewłaściwie.

Witam
Ja sprawdzałam informacje o ubezpieczeniu bezpośrednio w PPS-ie i wszystkie pliki w katalogu CWU mam w formie zip, jak je zmienić na xml? Z tego co zrozumiałam trzeba zakupić oferowaną  przez Kamsoft dodatkową licencję?

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #46 dnia: Lutego 02, 2013, 19:13:37 pm »
nic nie musisz robić z tymi plikami (PPS sobie poradzi). Wystarczy wykupić licencję.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Anita

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 158
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #47 dnia: Lutego 02, 2013, 19:20:50 pm »
Dotyczy zakupu tej licencji "KS-PPS - MODUŁ IMPORTU SERWUŚ - LICENCJA NA MODUŁ" ?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9397
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 02, 2013, 19:22:39 pm »
Tak

Offline Anita

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 158
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 02, 2013, 19:23:52 pm »
Dziękuję bardzo, bardzo  ;D

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 02, 2013, 19:27:01 pm »
si, ale potrzebne jest to tylko jeżeli weryfikowałaś uprawnienie w PPS, w którym nie robisz rozliczeń. Jeżeli weryfikowałaś uprawnienia w PPS, w którym się rozliczasz to nic nie kupujesz tylko generujesz raport i wysyłasz do NFZ.
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline Anita

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 158
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #51 dnia: Lutego 02, 2013, 19:40:59 pm »
W PPsie także się rozliczam, ale gdy tworzę raport to świadczenia w nim są i w zakładce "uprawnienia 2013" jest zaznaczone, że ubepieczony, jednakże gdy wysyłam raport to pojawia się komunikat -brak dokumentu uprawniającego dla okresu finansowania i czy usunąć niepoprawne epizody?

Offline Michał

  • ForumPPS.pl
  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3191
  • Pomógł? 102
  • Kujawsko-Pomorski OW
    • NZOZ "ARS MEDICA" Przychodnia Lekarska
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #52 dnia: Lutego 02, 2013, 19:58:21 pm »
to ubezpieczenie to jest stare ubezpieczenie już nieaktualne. W zakładce "uprawnienia 2013" zaznacz ptaszkiem przy "Pokaż uprawnienia z eWUŚ" i powinno się pojawić potwierdzenie z eWUŚ "Pacjent jest uprawniony" z datami świadczenia. Jeżeli nie ma tzn. że pewnie jakoś nie tak sprawdzaliście pacjentów.
a teraz idę się napić, więc w razie kolejnych pytań nie oczekuj na moją odpowiedź :)
Pozdrawiam
Michał (michalszy)

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #53 dnia: Lutego 02, 2013, 20:03:29 pm »
to ubezpieczenie to jest stare ubezpieczenie już nieaktualne. W zakładce "uprawnienia 2013" zaznacz ptaszkiem przy "Pokaż uprawnienia z eWUŚ" i powinno się pojawić potwierdzenie z eWUŚ "Pacjent jest uprawniony" z datami świadczenia. Jeżeli nie ma tzn. że pewnie jakoś nie tak sprawdzaliście pacjentów.
a teraz idę się napić, więc w razie kolejnych pytań nie oczekuj na moją odpowiedź :)

Czirs Michał  ;)
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline Anita

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 158
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #54 dnia: Lutego 02, 2013, 20:04:48 pm »
No i racja, sprawdzam przy tych odrzuconych nie ma. To ich nie wyślemy, trzeba wpisac recznie dokument uprawniający do ubezpieczenia? To już osttanie pytanie. Życzę miłej popijawki ;D

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #55 dnia: Lutego 02, 2013, 20:06:19 pm »
No i racja, sprawdzam przy tych odrzuconych nie ma. To ich nie wyślemy, trzeba wpisac recznie dokument uprawniający do ubezpieczenia? To już osttanie pytanie. Życzę miłej popijawki ;D

Jeśli masz dane to śmaiło.
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline Anita

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 158
  • Pomógł? 0
  • Kujawsko-Pomorski
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #56 dnia: Lutego 02, 2013, 20:09:46 pm »
Innej możliwości nie ma? bo danych brak :-[

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9397
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #57 dnia: Lutego 02, 2013, 20:13:47 pm »
Oświadczenie.

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #58 dnia: Lutego 02, 2013, 20:17:42 pm »
Oświadczenie.

Jeśli trafisz na życzliwych pacjentów i  się zgodzą...
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3285
  • Pomógł? 109
Odp: Import potwierdzeń z ewuś
« Odpowiedź #59 dnia: Lutego 02, 2013, 20:18:29 pm »
Innej możliwości nie ma? bo danych brak :-[

masz szczęście, że ja nie piję ;-)
no dobra, więc tak
jeżeli Ci pacjenci byli sprawdzeni ale z jakiegoś powodu nie masz tego potwierdzonego w PPSie to jeszcze są szanse na odzyskanie
tego potwierdzenia
wg komunikatu Centrali NFZ
http://www.nfz.gov.pl/new/?katnr=9&dzialnr=1&artnr=5306
oddziały wojewódzkie mają udostępnić funkcję sprawdzenia czy było sprawdzenie ( ;-) ) w Portalu lub SZOI
tam po podaniu PESELu pacjenta i daty sprawdzenia dostajemy informację o dacie i godzinie sprawdzenia
oraz kod autoryzacyjny
bezpośrednio nie da się tego wpisać do PPSa ale Kamsoft wydał właśnie mały programik który z tych danych
tworzy wymagane pliki XML
http://www.kamsoft.pl/servlet/news_viewer/wiad?nr=10999
żeby jednak taki plik zaimportować do PPSa to trzeba wykupić licencję na import Serwuś/Ewuś

jeżeli twój OW NFZ dał już tą opcję na Portalu/SZOI to sprawdź sobie kilku pacjentów z którymi masz problem
jeżeli się okaże, że są tam dane których potrzebujesz to dopiero wtedy myśl o kupnie importu od Kamsoftu

jeżeli natomiast w ogóle nie byli Ci pacjenci sprawdzeni to pozostaje się zdać na ich łaskę i prosić o dokumenty
ubezpieczeniowe lub podpisanie oświadczenia za dzień wizyty po fakcie
inaczej nie rozliczycie tych świadczeń

pozdrawiam

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 460
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9397 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3143 Wiadomości
09061303
3075 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2964 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]