Aplikacje NFZ > EWUŚ

Ewuś - dyskusja

<< < (67/67)

09061303:
Wg mnie masz niesprawdzonego eWusia w tej dacie - na zakładce uprawnienia powinna się taka informacja pokazać. Zobacz jeszcze na kartotece pacjenta na zakładce z uprawnieniami eWuś - możesz tam podać datę i zobaczysz na liście czy masz to sprawdzenie czy nie.

Ręcznie koda nie dodasz, można tylko importować z plików potwierdzeń (na portalu eWuś po sprawdzeniu masz możliwość pobrania xmla) z wykupioną funkcją importu Serwuś (jakoś tak to się nazywało).
Na karcie pacjenta na wyżej wspomnianej zakładce możesz dodać uprawnienie eWuś na dany dzień, ale nie dodasz kodu. Wtedy można wysłać raport bez kodów (chyba to jest wyślij bez dokumentów, mogę się mylić) z założeniem, że pacjent miał sprawdzenie wykonane z pozytywną weryfikacją. Ot to taki znacznik dla PPSa, że pacjentowi sprawdzono eWuś na dany dzień i sprawdzenie było pozytywne i NFZ o tym wie chociaż nie mam kodu. Sam nie miałem potrzeby tego robić, podobno działa.

Leszekkk:
Najbardziej mnie "rozwala" moment, gdzie PPS potwierdza mi uprawnienia ewusiowe na ten dzień, a później przechodząc na kolejną zakładkę świadczenia, wyrzuca komunikat, że na ten dzień nie został sprawdzony eWUŚ. O co kamman?!
Wchodzę w uprawnienia (karta pacjenta) i tam też żadnej info i kodu z eWUSia? Ehhh... nie mam pomysłu.
Ale opcja raportu bez dokumentu uprawnienia jest jakimś rozwiązaniem.

09061303:
Wymuś sprawdzenie ręcznie (przyciskiem) spod listy pacjentów i zobacz czy się na karcie pacjenta na uprawnieniach wtedy pokaże. Jeśli tak robiłeś, to masz coś nie tak w systemie - zgłaszałbym do Kamsoftu.

Leszekkk:
Niestety, sprawę zgłaszam do KAMSOFTU.
Dzięki za pomoc.

sopel9:
Jak się skończyło to zgłoszenie? Mam dokładnie ten sam problem teraz i nie wiem jak mu zaradzić :/ Leszekkk pamiętasz coś jeszcze co tam było? Może ktoś jeszcze się z tym problemem spotkał? HELP :/

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej