collapse

Reklama


Autor Wątek: Wysyłka deklaracji za styczeń  (Przeczytany 8747 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline miszol

  • Sponsorzy Forum
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 638
  • Pomógł? 33
  • Wielkopolski OW NFZ
Odp: Wysyłka deklaracji za styczeń
« Odpowiedź #15 dnia: Stycznia 03, 2013, 23:52:32 pm »
Mam prośbę o informację jak radzicie sobie z następująca kwestią. Prasa trąbi, że teraz idąc do lekarza wystarczy pesel. I teraz, przychodzi pacjent by się zapisać się do rodzinnego. Tu okazuje się że potrzebna jest rmuła bo trzeba z niej spisać numer dokumentu. Na to pacjent dostaje piany na ustach, no bo przecież telewizorni jedno a tu na miejscu drugie. Zaczyna się dzwonienie do domu szukanie owej rmuły itp. I teraz bądź tu mądry czy to co rodzina podyktuje choremu a ten przedyktuje rejestratorce, ma wiele wspólnego prawdą czy tylko trochę, jak na ewentualne niesłoiści będzie zapatrywał się NFZ?
A wystarczy że będzie miał dowód osobisty/prawo jazdy/ paszport i pisze oświadczenie w 2min i po sprawie.

Na dzień dzisiejszy we wszystkich poradniach, oprócz pacjentów "unijnych" 90% piszę oświadczenia, pozostałe 10% ma dokumenty potwierdzające ubezpieczenie przy sobie i rejestratorki je kserują
« Ostatnia zmiana: Stycznia 03, 2013, 23:54:58 pm wysłana przez miszol »

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9408
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Wysyłka deklaracji za styczeń
« Odpowiedź #16 dnia: Stycznia 03, 2013, 23:52:38 pm »
Tak to jest z tymi pacjentami. Usłyszy to co ma usłyszeć. Wystarczy PESEL? A powiedz mu, że gówno prawda bo przede wszystkim dokument tożsamości. I tutaj pytanie: jak pacjent nie ma dokumentu to mogę mu powiedzieć, żeby spadał? Z skąd mam wiedzieć, czy on to on a nie np. podał pesel szwagra? A tak poza tym to rmuła niepotrzebna - niech trzaska oświadczenie. A jak nie może bo okularów nie zabrał? To też można mu powiedzieć eby spadał?

http://www.rynekzdrowia.pl/Ubezpieczenia-zdrowotne/Weryfikacja-ubezpieczenia-na-czerwono-czyli-eWUS-w-praktyce,126668,4.html

Cytuj
- Byli zaskoczeni, że ich nazwiska wyświetliły się na czerwono, a więc, że nie są ubezpieczeni. Nie rozumieją, że w takiej sytuacji muszą wypełnić oświadczenie, a to spowalnia pracę przychodni - opowiada dr Bożena Janicka.

- Samo oświadczenie nie jest skomplikowane, ale np. zdarza się, że pacjent nie zabrał okularów, więc musi wrócić do domu, żeby je wypełnić. Tym samym dzisiaj nie zostanie przyjęty, bo dzisiaj na wizytę zapisało się kilkadziesiąt osób - dodaje.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 597
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3152 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]