Problemy z aplikacjami > KS-PPS

usunięte ? produkty w PPS a potwierdzone w NFZ ? - o co kaman ..

(1/1)

PiotrSz:
Witam

Mam prośbę do osób które miały ostatnio problemy z wyskakującym GDRem o braku kodów resortowych na skierowaniach i dały opcję usunięcie tych zestawów z raportu.
Sprawdźcie proszę w PPSie w Rozliczenia->Świadczenia wg filtrów które Wam podam co się u was pokaże i czy aby PPS nie na robił jakichś jaj w świadczeniach..
Rozliczenia->Swiadczenia
ustawimy filtry
Rok - 2012
miesiąc pusty
nr umowy - po kolei umowy wybierać bo nie na wszystkich jest u mnie ten problem
status zestawu - puste i Aktywne i Usunięte
status produktu - puste i Bez produktów
cała reszta filtrów pusta
na takiej liście usuniętych zjedźcie sobie na dół (o ile się coś pokaże) i poszukajcie zestawów z przełomu luty/marzec i marca
i popatrzcie czy macie takie które oprócz zielonej fajki (OK) nie mają nic (większość powinna mieć albo X i minus albo OK i minus
jeżeli znajda się Wam zestawy z OK ale bez minusa to przepiszcie na dolny filtr szukania nr zestawu, dajcie szukanie po id epizodu (swiadczenia)
i usuńcie z filtra umowę i Bez produktów (Aktywne i usunięte mają zostać zaznaczone)
jeżeli pokaże Wam się ten produkt z potwierdzonym zestawem ok i pod nim produkty z ok i - to macie prawdopodobnie problem jak u mnie ..
tzn w PPSie zestaw potwierdzony, produkt usunięty ale w NFZ jedno i drugie dalej aktywne !!! czyli rozjazd danych pomiędzy naszym programem a systemem NFZ :-/

od kilku dni próbuje zrozumieć co się mogło zdarzyć i na razie stawiam na jakiś bug w programie bo nie wygląda to na wysypaną bazę ani błąd operatora
baza trzyma się w kupie i w/w produkty mają tylko 2 statusy zmienione w stosunku do poprawnych (sprawdzałem jak wyglądały w kopiach bazy przed pojawieniem się problemu) a na błąd rejestratora nie stawiam bo mam losowo zestawy z różnych umów obsługiwane przez różnych operatorów w różnych datach, za to wszystkie były wysyłane jednym raportem SWIAD .. pozatym gdyby któryś operator to zrobił standardowym tokiem pracy to po usunięciu produktów zestaw wysyła się ze wszystkimi usuniętymi do NFZ automagicznie i zostają one zminusowane po stronie NFZ
zaglądałem do tego raportu i w nim poszedł tylko zestaw bez produktów do potwierdzenia w NFZ na co NFZ w 1 zwrotce odpowiedział, że zestaw OK (wersję się zgadzają) a w 2 zwrotce (po weryfikacji portalowej) odpowiedział, że zarówno zestaw jak i produkty po stronie NFZ są ok... sprawdzałem przez portal i te produkty rzeczywiście są dalej aktywne po stronie NFZ!

jakby ktoś to u siebie sprawdził (niekoniecznie mający problemy z GDRem odnośnie kodów resortowych ze skierowań) to byłbym bardzo wdzięczny bo może się okazać że to nie tylko mój problem!
wystąpiło to u mnie prawdopodobnie na PPSie 2012.00.5.6 (ewentualnie gdzieś między 5.3 a 5.6 ale najprawdopodobniej 5.6)

pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej