Archiwum > PPS w sieci

PPS przez sieć z wieloma bazami - proszę o sugestie

(1/4) > >>

listek1988:
Jestem początkujący z tym cudem jakim jest KS PPS i mam następująca sytuację w firmie. Mamy 4 stanowiska pracownicze + 1 "serwer". Na każdym ze stanowisk jest 1 do 3 PPS'ów a przy tym 1 do 3 baz danych. Z tym, z serwerm nie wiem jak do końca jest i co tam jest bo nasz jakiś pan od sewrwerów się tym zajmuje, wiem tyle że przez neta neta są wprowadzane deklaracje z placówek w innych miejscowościach ale to szczegół. zajmijmy się moimi czterema stanowiskami. Na stanowisku 1 są 2 ppsy, 2 bazy, na stanowisku 2 są 3 ppsy i 3 bazy i na stanowiskach 3 i 4 po 1 ppsie i po 1 bazie. Praca sieciowa ppsa u nas polega na tym że jakaś mądra głowa udostępniła katalogi ppsów na każdym stanowisku i porobione są skróty na pulpicie do konkretnych ppsów. Czyli otwieram ppsa z dysku komputera w sieci. Daje to efekt łatwy do wyobrażenia... Wczytywanie raportu (powiedzmy 2000-3000 pozycji) nie przez sieć zajmuje 5 minut a przez sieć ponad godzinę. Do tego wczytywanie szablonów, wpisywanie danych wszystko jest masakrą. Że już nie powie co się dzieje jak robię coś w ppsie przez sieć a inna osoba korzysta z innego ppsa na tym stanowisku. Na serwerze wg mnie jest 6 ppsów i 6 baz . Czy ktoś widział by jakieś sensowne rozwiązanie tego? Można by wszystkie bazy przenieść na serwer to jest kwestia dogadania się z panem informatykiem i panem co się serwerem zajmuje bo ja się zajmuje niby tylko sprawozdawczością.

Paweł:
Egzaminy wstępne na kierunek nauki polityczne. Profesor rozmawia z kandydatką:
-Co pani wie o programie ekonomicznym rzadu Jarosława Kaczynskiego?
Dziewczyna milczy.
-A o polityce społecznej?
Dziewczyna milczy.
-A wie pani kto to jest Jarosław Kaczyński?
Dziewczyna milczy. Profesor pyta:
-A skad pani pochodzi?
-Z Bieszczad, panie profesorze.
Profesor podszedł do okna, wygląda na ulicę, chwilę się zastanawia i mówi do siebie: