Konkurs Ofert > Konkurs Ofert 2010/2011

nowy NPL - SZOI i oferta

(1/2) > >>

anjaox:
Witam! Nie jestem początkującym użytkownikiem informatycznego instrumentarium NFZ, ale właśnie poległam na ofercie na NPL (nowe umowy od 1 marca), nigdy nie składaliśmy takiej oferty - proszę, pomóżcie:
w SZOI: mamy umowę na POZ, harmonogram komórki "Poradnia (gabinet) lekarza POZ" był dotychczas ustalony na godziny 8:00-18:00 - czy dla NPL trzeba to zmienić na "bez przerwy"?
Lekarze/pielęgniarki, którzy są zgłoszeni w POZ (harmon. godzinowe od-do) mają też pracować w NPL - jak ustalić ich harmonogramy, biorąc pod uwagę to, że nie będą mieli ustalonych stałych dyżurów w tygodniu?
Lekarze/pielęgniarki dodawani na potrzeby NPL - czy w harmon. wystarczy podać tygodniową liczbę godzin?
w KO: oferta jest przeznaczona tylko dla jednego miejsca - wybierając miejsce "Gabinet lekarza POZ" program oczywiście nie zasysa informacji o gabinecie pielęgniarki (sprzęt, personel) - jak to rozwiązać? Robić dwie oferty dla dwóch miejsc oddzielnie? (tak, jak to wyglądało w tworzeniu oferty na POZ dzienny?)

black_sun:
no własnie tez poległam, najbardziej interesujące jest jak to złożyć czy na gabinet lekarza poz czy pielęgniarki czy znowu tworzyc sztuczną komórkę czy w jednej ofercie wrzucić dwa miejsca? jak z ceną wyliczyc sobie calą wartość i podzielić na 10?

anjaox:
Z tą "sztuczną komórką", w której będzie wszystko - to nie tak prosto, bo np. sprzęt podczepiony jest do gabinetów lekarskiego i pielęgniarki; przy czynnej umowie POZ nie można go przenieść gdzie indziej.

black_sun:
z tego co  mi udało się dowiedzieć, to tworzymy wszystko pod jedną komórką, wybieramy sobie jedną poradnię, jedno miejsce, może to być gabinet lekarza POZ i pod to podpinamy lekarzy i pielęgniarki

anjaox: