collapse

Reklama


Autor Wątek: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy  (Przeczytany 11729 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline AK

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Pomógł? 0
Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« dnia: Listopada 13, 2010, 18:10:32 pm »
Witam
Po telefonie z NFZ, że brakuje w SZOI harmonogramów szczegółowych (praca / wizyty domowe) i sprzętu dla położnych, wysłałem zgłoszenie zmiany do umowy. Zostało ono jednak odrzucone: komunikat NFZ "proszę wpisać datę od kiedy nastąpiły zmiany w harmonogramach". Nie wiem gdzie miałbym niby wpisać tą datę, bo w zgłoszeniu zmiany takiej pozycji na pewno nie ma. Wg mnie to dziwna sprawa, bo jakiś czas temu robiłem takie samo zgłoszenie dla innej przychodni i przeszło. Czy ma ktoś z Was może jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem? Za wszelkie wskazówki byłbym bardzo wdzięczny. Przeszukałem forum ale odpowiedzi na mój problem niestety nie znalazłem.
AK

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 13, 2010, 18:19:24 pm »
Witam
Po telefonie z NFZ, że brakuje w SZOI harmonogramów szczegółowych (praca / wizyty domowe) i sprzętu dla położnych, wysłałem zgłoszenie zmiany do umowy
AK

Czegoś tu nie rozumiem:
1. Że niby jakie harmonogramy były wcześniej wpisane jak nie szczegółowe ???
2. Bez wykazania sprzętu dostaliście umowa na położną w POZ  ???
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline AK

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Pomógł? 0
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 13, 2010, 18:29:26 pm »
Były wpisane harmonogramy pracy, bez rozbicia na pracę i wizyty domowe. Co do sprzętu to źle się wyraziłem. Jest wpisany w SZOI w Zasobach świadczeniodawcy. Należało jedynie przeprowadzić drobne korekty, aby zasoby sprzętowe były zgodne z załącznikiem nr 3a do zarządzenia nr 72/2009/DSOZ Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia. Mój problem nie rozbija się o sprzęt, ale o te nieszczęsne harmonogramy szczegółowe.

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 13, 2010, 18:34:55 pm »
Były wpisane harmonogramy pracy, bez rozbicia na pracę i wizyty domowe..

Ok a co zrobiłeś edytowałeś stare harmonogramy (zasoby=>personel=>miejsca pracy) czy je zakończyłeś i dodałeś nowe z rozbiciem na pracę i wizyty domowe?

P.S. z jakiego oddziału jesteś??
« Ostatnia zmiana: Listopada 13, 2010, 18:39:36 pm wysłana przez maciek777 »
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline AK

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Pomógł? 0
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 13, 2010, 18:41:41 pm »
Nie. Po prostu wypełniłem zgłoszenie zmiany i wysłałem je do NFZ. W przypadku poprzedniego zgłoszenia (dla innej przychodni) ten motyw przeszedł. Jeśli miałbym zakończyć poprzednie harmonogramy to z jaką datą (01.01.2010)?

Offline AK

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Pomógł? 0
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #5 dnia: Listopada 13, 2010, 18:42:37 pm »
Warmińsko-Mazurskiego

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #6 dnia: Listopada 13, 2010, 18:48:21 pm »
Jeśli miałbym zakończyć poprzednie harmonogramy to z jaką datą (01.01.2010)?

Księstwo (oddział NFZ) księstwu nie równe ale w Mazowieckim OW nie dopuszcza się wstecznych zmian harmonogramów, no chyba że uzgodnisz to w swoim oddziale i dostaniesz na to zielone światło, dlatego prawidłowo powinieneś zamknąć poprzednie harmonogramy np. z 14.11.2010 i dodać nowe prawidłowe z rozbiciem na praca/wizyty domowe np. z 15.11.2010.
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9408
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 13, 2010, 19:04:12 pm »
Nic nie musisz zmieniać w personelu. Najpierw dowiedz się z jaką datą życzą sobie w Funduszu taką zmianę. Wtedy w samym zgłoszeniu harmonogramy zakończysz z datą jaka ma być i dodasz od następnego dnia nowe harmonogramy z rozbiciem, na pracę i wizyty domowe.

Offline AK

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Pomógł? 0
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #8 dnia: Listopada 13, 2010, 19:06:03 pm »
OK. Czyli najpierw powinienem usunąć stare harmonogramy w Zasoby-->Zatrudniony personel-->Miejsca pracy. Później dodać tam nowe z rozbiciem na prace/wizyty domowe i dopiero wtedy otworzyć nowe zgłoszenie zmiany do umowy?

Offline AK

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Pomógł? 0
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 13, 2010, 19:09:54 pm »
OK. Wielkie dzięki za pomoc. Miłego wieczoru.

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #10 dnia: Listopada 13, 2010, 19:11:09 pm »
Nic nie musisz zmieniać w personelu. Najpierw dowiedz się z jaką datą życzą sobie w Funduszu taką zmianę. Wtedy w samym zgłoszeniu harmonogramy zakończysz z datą jaka ma być i dodasz od następnego dnia nowe harmonogramy z rozbiciem, na pracę i wizyty domowe.

Pawle czy jesteś pewien, że w samym zgłoszeniu nie mając harmonogramu bazowego???

P.S. pierwszy raz piszę nie Pav tylko Pawle  :D
« Ostatnia zmiana: Listopada 13, 2010, 19:13:39 pm wysłana przez maciek777 »
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 13, 2010, 19:12:19 pm »
OK. Czyli najpierw powinienem usunąć stare harmonogramy?

Stop absolutnie nic nie usuwać!!!
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9408
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 13, 2010, 19:18:14 pm »
OK. Czyli najpierw powinienem usunąć stare harmonogramy w Zasoby-->Zatrudniony personel-->Miejsca pracy. Później dodać tam nowe z rozbiciem na prace/wizyty domowe i dopiero wtedy otworzyć nowe zgłoszenie zmiany do umowy?

Broń Boże żadnych harmonogramów nie usuwaj. Dane historyczne MUSZĄ pozostawać na SZOI.

Pawle czy jesteś pewien, że w samym zgłoszeniu nie mając harmonogramu bazowego???

Ależ kolega AK posiada aktualny harmonogram bazowy tylko, że brakuje podziału na praca/wizyty domowe. Ta przypadłość dotyczy chyba wszystkich z początkiem roku.
Ciekawy jestem, czy ma uzupełnione w harmonogramy i sprzęt wszystkie punkty umowy.
A w personelu i tak nie zaznaczysz, który jest który harmonogram. Taki przywilej masz tylko w zgłoszeniu.

Offline maciek777

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2201
  • Pomógł? 81
  • Mazowiecki OW
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 13, 2010, 19:29:25 pm »
Ależ kolega AK posiada aktualny harmonogram bazowy tylko, że brakuje podziału na praca/wizyty domowe. Ta przypadłość dotyczy chyba wszystkich z początkiem roku.
Ciekawy jestem, czy ma uzupełnione w harmonogramy i sprzęt wszystkie punkty umowy.
A w personelu i tak nie zaznaczysz, który jest który harmonogram. Taki przywilej masz tylko w zgłoszeniu.

Ok zgadzam się, no chyba że nowy który wprowadza jest różny od bazowego  ;)
Wróżbita maciek już nie wróży, bo zamknął się w sobie :p

Offline AK

  • Początkujący
  • *
  • Wiadomości: 58
  • Pomógł? 0
Odp: Problem ze zgłoszeniem zmiany do umowy
« Odpowiedź #14 dnia: Listopada 13, 2010, 20:31:01 pm »
Harmonogram bazowy posiadam i nie ulega on zmianie. Musze tylko rozpisać go na praca / wizyty domowe. Czyli reasumując muszę:
1. dodać nowe zgłoszenie
2. zakończyć w zgłoszeniu zmiany stary harmonogram z datą, którą uzyskam od NFZ
3. dodać nowy (szczegółowy) harmonogram dla każdego podpunktu umowy z datą o 1 dzień późniejszą
4. uzupełnić braki w sprzęcie w zgłoszeniu
5. wysłać
Czy o to chodziło?

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 582
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9408 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3152 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]