Problemy z aplikacjami > Pozostałe aplikacje

SERUM co to jest?

<< < (14/14)

neelix:
Dzięki, z MRK korzystam i jeśli jest szybciej niż telefon do Gdańska to może nie jest źle.

Maciej S:

--- Cytat: neelix w Czerwca 05, 2018, 16:48:19 pm ---Może ktoś ze swojego doświadczenia podzieli się opinią na temat serwisu Serum? Czy można się dodzwonić, czy w ogóle pomagają na telefon, czy mail i odpowiedź za 3 dni? Kilka razy podchodziłem do Serum i dotychczasowy kontakt, delikatnie mówiąc, daje mi podstawy do niepokoju.

--- Koniec cytatu ---
Nie musisz serwisować SERUM, tylko umieć go obsłużyć.
Szkolenie, wersja demo, konfiguracja początkowa przez pracownika Serum i zaczynasz pracę. 26 instrukcji dotyczących poszczególnych modułów. Można pracować a problemy związane z samym użytkowaniem, a takie na pewno będą,  nie wymagają rozwiązania na telefon. Ja wysyłam maila, odpowiedz zazwyczaj w tym samym dniu. Nie wiem jakie wsparcie zapewniają oddziały regionalne, nie korzystałem.
To KSPPS wymaga szybkiego serwisu, bo jak się posypie np przy aktualizacji to wszystko stoi. W Serum nie wiesz jak coś tam zrobić ale system działa i poradnia pracuje. A do tego łatwa praca zdalna ułatwiająca serwis i konfigurację. Możliwy serwis z ingerencją w Twoją bazę bez twojego udziału w tle. To zalety rozwiązań typu chmury obliczeniowej.
Problemem jest: częste zapominanie haseł zwłaszcza w poniedziałki, przestawianie konfiguracji drukarki na inny format, układ, sposób otwierania pliku PDF.
Porobiłem obrazkowe instrukcje ze zrzutami ekranu typu " drukowanie recepty pod daną drukarkę" ale personel nie chce czytać i woli dzwonić zgłaszając awarię. To jest problem, bo trzeba podejść do komputera i sprawdzić ustawienia drukarki czy przeglądarki.
Jako użytkownik, będąc na miejscy pracy musisz umieć ustawić drukarkę ( przeglądarkę) do prawidłowego wydruku poszczególnych dokumentów. Resztę może robić najęty administrator ( nie koniecznie Kamsoftu) Drukarkę też może Ci ustawić przez jakiegoś TimeViewera. Nie masz Bazy, nie masz serwera, nie musisz mieć "służb" na miejscu czy na telefon. Na telefon i natychmiast musisz mieć dostęp do internetu. Wysiada internet i gabinety stoją, nie ma dokumentacji i można tylko wystawić papierową receptę na podstawie bieżącego wywiadu.

Slawek:
Witam.
To w takim razie co wybrać do małej przychodni POZ, AOS i REH na wsi?
Waham się między Serum a Mediporta.

jedin:
Postaraj sie o dostęp do dema tych programów potestuj to sam ogarniesz , który bardziej intuicyjny dla personelu

PiotrSz:

--- Cytat: jedin w Września 17, 2019, 23:01:53 pm ---Postaraj sie o dostęp do dema tych programów potestuj to sam ogarniesz , który bardziej intuicyjny dla personelu

--- Koniec cytatu ---

Myślę, że po ponad roku to już dawno wybrał ;-)

Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej