Jak na razie taki b??Ä?d na razie mnie ominÄ???. Ale znalaz??em co?? takiego:
For Paradox databases using BDE, the sollution may be to delete the lock files which can be located at various places.
Check for .lck files in your database folder, in your application folder, in any of your applications temporary data folders. Also check the root directory of the drive where your application is located. (C:\ for C:\Program Files\YourCompany\YourApplication)
Make sure nobody is using your application and then delete any .lck files you find in the above locations.
W skr??cie zobacz czy jak usuniesz plik .lck z katalogu Firebird czy to mo??e pomo??e.
UsuniÄ?cie niestety nie pomog??o.
Po pierwsze: do usuniÄ?cia trzeba by??o zatrzymaÄ? Firebirda. Po usuniÄ?ciu pliku *.lck i w??Ä?czeniu ponownie Firebirda, plik powstawa?? ponownie.
Hmm... mo??e aktualizacja programu do wersji 2008.01.4.4 co?? pomo??e. Spr??buj utworzyÄ? rachunek przez kontrakty/rachunki refundacyjne/dodaj/RUM - do umowy/uzupe??nij/na podstawie szablonu rachunku. SwojÄ? drogÄ? to bardzo du??o m??wi komunikat o b??Ä?dzie.
Po aktualizacji do nowszej wersji, niestety bez zmian.
Pomog??a natomiast Twoja druga rada (kontrakty/rachunki refundacyjne/dodaj/RUM - do umowy/uzupe??nij/na podstawie szablonu rachunku).
DziÄ?ki niej zamknÄ???em wreszcie miesiÄ?c. Niestety problem dalej wystÄ?puje w programie, ruszy??em emailem do kamoftu... zobaczymy co siÄ? stanie.
Serdecznie dziÄ?kujÄ? kolegom (pav, Bartosz) za wskaz??wki.
Pozdrawiam
jeyn