Użytkownik serwisowy. Pozwala pracownikowi KS zalogować się do systemu o ile oczywiście przydzielony zostanie mu dostęp przez Użytkownika. Pracownik KS ma obowiązek skorzystać z tego konta, aby w systemie zapisały się informacje administracyjne, że to czy owo zostało zrobione podczas serwisu, a nie, że zrobił to przysłowiowy Kowalski rękami pracownika KS. Aby zalogować się konieczne jest uzyskanie tokenu przez pracownika na specjalnym portalu. Token jest czasowy i dla konkretnego klienta. Zapisy o uzyskaniu tokenu ale także o zlogowaniu się nim są zapisywane po stronie portalu, jest to więc możliwe do weryfikacji. Pracownik KS, nie mówię tu o serwisie firm trzecich, tylko w taki sposób może logować się do programów KS, każdy inny sposób (np Panie Leszku, Pan mi się zaloguje) jest niedopuszczalny. Powinno być to dokładnie opisane w biuletynie czy innym informatorze z opisem aktualizacji. Przynajmniej w KS-SOMED, mam nadzieję, że jasno i dostatecznie zostało to opisane.