Aplikacje NFZ > EWUŚ
Czy ktoś wysyłał pismo do NFZ w sprawie uprawnień pacjentów do świadczeń?
(1/1)
zukes:
Mam taką sytuację:
--- Cytuj ---W dniu 2022.10.20 system eWUS nie zweryfikował świadczeń, gdyż nie działał. Zgodnie z procedurą pacjenci powinni podpisać oświadczenia o posiadaniu uprawnień do świadczeń. Ponieważ pacjenci mieli zaplanowane swoje wizyty przed 2022.10.20 trafili bezpośrednio do lekarza, z pominięciem rejestracji. Pacjentów pouczono, że po odbytej wizycie mają zgłosić się do rejestracji aby wypełnić oświadczenie o uprawieniu do świadczeń. Większość pacjentów wypełniła stosowne oświadczenie ale dwóch ww. uznało, że otrzymali, co chcieli i reszta to problem świadczeniodawcy. Pacjenci byli wzywani wielokrotnie do złożenia stosownego oświadczenia, nie odpowiedzieli na wezwania.
--- Koniec cytatu ---
Czy ktoś wysyłał do NFZ pisma w wsteczną weryfikację świadczeń i było to z powodzeniem?
U mnie NFZ odpowiada, że nie ma tytułu prawnego na postawie którego mogliby takie uprawnienia nam zweryfikować. Wg NFZ mogą zweryfikować uprawnienia na wniosek pacjenta (ciekawe po co?).
Nawigacja
Idź do wersji pełnej