collapse

Reklama


Autor Wątek: Błąd po przesłaniu korekty  (Przeczytany 3514 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Qba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 679
  • Pomógł? 3
  • Wielkopolski OW
Błąd po przesłaniu korekty
« dnia: Grudnia 19, 2022, 17:45:10 pm »
Cześć. Dzwonili do mnie z NFZ, że wysłałem fakturkę na kwotę, która mi się nie należy. Umowa dotyczy WSPÓŁCZYNNIK KORYGUJĄCY KOSZTY ŚWIADCZEŃ PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH - 04/1 za miesiąc lipiec (można było fakturkę zrobić ostatnią za czerwiec). Ja przez przypadek zrobiłem jeszcze za lipiec więc stąd ta korekta.
Zrobiłem korektę ale po przesłaniu na SZOI wyskoczył komunikat o treści (zrzut ekranu w załączniku). Co mam z tym zrobić czy sama się zatwierdzi korekta faktury czyli zniknie błąd systemowy jak "dotkną" to pracownicy NFZ ?

ps. ta fakturkę muszę wykasować
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2022, 18:19:21 pm wysłana przez Qba »

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3153
  • Pomógł? 230
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 19, 2022, 18:20:01 pm »
Jaki status na liście ma pierwotna faktura?
Jaki status na liście ma korekta, którą teraz wysyłasz?

Offline Qba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 679
  • Pomógł? 3
  • Wielkopolski OW
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 19, 2022, 18:47:08 pm »
faktura była zatwierdzona bo to był lipiec status zaksięgowany
a korekta status błąd importu
pokaż szczegóły w załączniku rzut ekranu z komunikatem
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2022, 20:50:55 pm wysłana przez Qba »

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3153
  • Pomógł? 230
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #3 dnia: Grudnia 19, 2022, 21:08:46 pm »
Skoro "błąd importu" to raczej nie zadzieje się ten scenariusz: " czy sama się zatwierdzi korekta faktury czyli zniknie błąd systemowy jak "dotkną" to pracownicy NFZ ?" bo przypuszczalnie oni powiedzą, że nie widzą tego u siebie w systemie.
Popraw merytorycznie plik z fakturą.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9418
  • Pomógł? 528
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 19, 2022, 21:30:32 pm »
Widzą, widzą i czasami nawet sobie radzą.
Normalnie kazali by usunąć fakturę główną i w dupie by mieli jak to u siebie załatwisz księgowo. Tyle, że skoro ona jest zaksięgowana to lipa.
Pozostaje kontakt z pracownikiem i ustalenie dalszego toku postępowania ;)

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 19, 2022, 22:55:36 pm »
W jakim programie to robiłeś? Czy dodałeś fakturę korygującą jako dodaj czy wskazałeś dokument do korekty i kliknąłeś korekta? Coś mi się wydaje, że wystawiłeś fakturę, a nie korektę, tylko wprowadzona została wartość ujemna.
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline KrystianT

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 308
  • Pomógł? 35
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #6 dnia: Grudnia 20, 2022, 01:03:11 am »
Bo pewnie za lipiec wystawiałeś przed aneksem i miałeś jakąś cenę, a teraz po aneksie już nie ma... Bez kontaktu z funduszem się nie da nic zrobić.

Offline Qba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 679
  • Pomógł? 3
  • Wielkopolski OW
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 20, 2022, 07:05:01 am »
KS-Somed robiłem koretke do faktury

Offline Maja04

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 369
  • Pomógł? 7
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 20, 2022, 07:58:09 am »
zrób korektę do tej fv. Skoro jest zatwierdzona przez NFZ tzn , że ja widzą

Offline Qba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 679
  • Pomógł? 3
  • Wielkopolski OW
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #9 dnia: Grudnia 20, 2022, 15:11:18 pm »
Tak zrobiłem:
w ks-somed znalazłem tą fakturkę najechałem na nią kliknąłem korekta i zrobiłem korektę wyszła na "minus" i wysłałem
błąd importu i tak jest cały czas ten sam już nie wiem jak się do tego zabrać
« Ostatnia zmiana: Grudnia 20, 2022, 15:31:10 pm wysłana przez Qba »

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3153
  • Pomógł? 230
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 20, 2022, 18:55:52 pm »
błąd importu i tak jest cały czas ten sam już nie wiem jak się do tego zabrać

Pozostaje kontakt z pracownikiem i ustalenie dalszego toku postępowania ;)

Offline Maja04

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 369
  • Pomógł? 7
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 21, 2022, 10:55:04 am »
coś mi nie pasuję w tej FV. Dlaczego cenę jednostek masz powyżej 1. Jeżeli jest to Fv za podwyżki to liczba jednostek powinna być 1 a wpisuje tylko kwotę ( wartość)  z palca zgodnie z planem rzeczowo-finansowym.
tez pracuje w somed .

Offline Qba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 679
  • Pomógł? 3
  • Wielkopolski OW
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 21, 2022, 16:07:50 pm »
tak to wygląda za od stycznia do lipca

ps. wydaje mi się, że coś im nie pasuje z 3, 4 i 5 kolumną bo są "zera" w lipcu
« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2022, 16:10:01 pm wysłana przez Qba »

Offline KrystianT

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 308
  • Pomógł? 35
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 21, 2022, 18:13:27 pm »
Już raz pisałem ale powtórzę - faktura była robiona przed wczytaniem aneksu zerującego cenę i ilość...
Miałeś [ilość 124 * cena 1 = 124zł] a w korekcie robisz [ilość 0 * cena 0 = 0zł] różnica między tym co było, a jest po korekcie to 124zł do zwrotu i kwota korekty się zgadza, tylko automat w NFZ odrzuca, bo cena jednostkowa wynosi 0
Jeśli na robionej korekcie możesz edytować cenę po korekcie to wpisz "1" i powinno przejść. Jeśli nie, to albo fundusz sam musi zrobić korektę i do was przesłać dokument dla księgowości, albo spreparować plik umowy z ceną 1 na lipiec...

Offline karolweksler

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3153
  • Pomógł? 230
Odp: Błąd po przesłaniu korekty
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 21, 2022, 19:30:54 pm »
Albo porozmawiać z pracownikiem NFZ. Dlaczego pomijasz ten wariant?

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 538
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 3
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9418 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3286 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2970 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1635 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]