collapse

Reklama


Autor Wątek: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego  (Przeczytany 3389 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« dnia: Maja 19, 2022, 23:30:29 pm »
Najprawdopodobniej po wczytaniu nowego pliku UMX nie mogę nic wpisać na karcie produktu kontraktowego po wybraniu pola numer umowy , KS-PPS zawiesza się.
Aktualizacja do najnowszej wersji nic nie daje.

Offline PiotrSz

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3285
  • Pomógł? 109
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 20, 2022, 11:12:48 am »
Najprawdopodobniej po wczytaniu nowego pliku UMX nie mogę nic wpisać na karcie produktu kontraktowego po wybraniu pola numer umowy , KS-PPS zawiesza się.
Aktualizacja do najnowszej wersji nic nie daje.

Jeżeli masz gdzieś na dysku stary i nowy plik umowy to je sobie z UMX rozpakuj do XMLa i otwórz np w WinMerge i porównaj.
Niestety NFZ nie potrafi zrobić pliku umowy jednego o drugim który ma dane w tej samej kolejności ale powinieneś szybko zakumać co jest co i zobaczyć czy jakichś dziwnych kwiatków nie ma w nowym.
Ja dawniej na tyle nie ufałem NFZtowie że za każdym razem przed importem tak sprawdzałem! Zrobili mi lata temu numer jakiś brzydki że coś było mega spieprzone w umowie i to wyłapałem przed importem.

Pozdrawiam

Offline Nyahaha

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 847
  • Pomógł? 17
  • ...
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 20, 2022, 11:25:34 am »
Może nie w pps ale w medisie miałem pewną sprawę do wyjaśnienia i potrzebowałem starego pliku umx a że nfz nie udostępnia starych plików umx i nie miałem zachowanego starego pliku umx to udało mi się pogrzebać w bazie i akurat była tabela gdzie przechowywane są wszystkie pliki z zawartością treści xml.

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 20, 2022, 12:50:38 pm »
Problem powstał po zaimportowaniu umx nowego z przedwczoraj z szoi tego na covidowe 3%(co mnie podkusiło to importować?). Po różnych kombinacjach, problem znikł jak zaimportowałem starego umx-a. Coś złego robi ten nowy plik umowy choć nie dotyczy umowy na świadczenia

Offline KrystianT

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 308
  • Pomógł? 35
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 20, 2022, 12:54:40 pm »
W mMedice zmienia "datę do" komórki w strukturze organizacyjnej i trzeba sobie ręcznie wydłużyć, bo inaczej prawie nic nie chce działać...

Offline gringo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 817
  • Pomógł? 22
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 22, 2022, 16:24:04 pm »
W POZ i w Opiece  długoterminowej to samo. Chyba tylko Zachodniopomorskie. Jeszcze nie widziałem  takiego knota, żeby  zawieszał  Pps i FB.
Przepraszamy. Taras widokowy nieczynny. Najbliższy czynny taras widokowy dla odprowadzających we Wrocławiu!

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 22, 2022, 18:14:37 pm »
Dokładnie. Dobrze że nie wyrzuciłem starego UMX-a, ten do niczego mi nie potrzebny. Ta umowa już rozliczona i zamknięta.

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 23, 2022, 17:24:27 pm »
Zgłosiłem na KS-MRK
Odpowiedź:
Faktycznie błąd powoduje umowa covidowa - dokładnie daty
Proszę zgłosić się do Funduszu, aby wygenerowali nową umowe.
W międzyczasie proszę wykonać skrypt z załącznika powinno to pomóc przy wyborze produktów.

Potwierdzam , skrypt działa.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9407
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 23, 2022, 20:13:32 pm »
A dasz ten skrypt?

edit:
Już sobie poradziłem. Data jednego z aneksów w umowie była od 0001-01-01  ::)
« Ostatnia zmiana: Maja 23, 2022, 20:55:08 pm wysłana przez Paweł »

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 23, 2022, 21:30:29 pm »
Tak się zastanawiam, czy warto występować do NFZ o poprawną umowę?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9407
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 23, 2022, 21:37:03 pm »
Na pewno na dzień dobry usłyszysz, że przecież wszystko jest ok i program źle działa i musisz zgłosić to do dostawcy oprogramowania. A poza tym to wszyscy są zajebani robotą i nie mają czasu.

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 23, 2022, 23:02:39 pm »
Tak, chyba nie ma sensu.
Skrypt otrzymany z Kamsoft a także edycja xml-a z umową (ta nieszczęsna data 0001-01-01 na 2022-01-01) załatwia sprawę.

Offline Bożenna

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 81
  • Pomógł? 1
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 24, 2022, 17:00:33 pm »
Mam ten sam problem, zachodniopomorskie. Aneks zablokował mi pps. Kamsoft kombinuje na razie bez rezultatów. Jak podejrzeć datę umx i jak ją zmienić? Proszę pomóżcie.

Offline frodo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 970
  • Pomógł? 29
  • Zachodniopomorskie
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #13 dnia: Maja 24, 2022, 17:42:50 pm »
W folderze import będziesz miała plik umowy który zaimportowałaś z rozszerzeniem umx ale też będzie po imporcie z rozszerzeniem xml. Edytorem tekstowym otwórz ten xml i znajdź linię gdzie występuje data "0001-01-01" i zamień na to na 2022-01-01". Następnie ponownie zaimportuj tą umowę ale wskazując ten wyedytowany plik z rozszerzeniem xml (jest taka możliwość importu zarówno z rozszerzeniem umx jak i z xml). Po tym KS-PPS powinien już dzałać.

Offline Bożenna

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 81
  • Pomógł? 1
Odp: Problem z wyborem produktu na karcie produktu kontraktowego
« Odpowiedź #14 dnia: Maja 24, 2022, 18:48:44 pm »
Daty mam prawidłowe a program  nie otwiera się.

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 564
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9407 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3150 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]