collapse

Reklama


Autor Wątek: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22  (Przeczytany 2101 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9290
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« dnia: Czerwca 23, 2021, 20:39:22 pm »
Zmiana: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22

Uwaga: Można wykonać w czasie pracy systemu

- WSZYSTKIE
Aktualizacja repozytorium dokumentacji medycznej, poprawiono podgląd dokumentów w przypadku wysłania do ZSIRep skompresowanej postaci. 

- WSZYSTKIE
Usunięto problem z transakcjami przy dodawaniu cyklu na karcie wizyty. 

- WSZYSTKIE
Aktualizacja kreatora ZSIRep, przywrócono blokadę usuwania treści dokumentu z bazy po przeniesieniu do repozytorium. Treść jest usuwana tylko dla bieżących dokumentów. 

- STOMATOLOG
Usunięto problem zapisu diagramu stomatologicznego przy aktywnym połączeniu z ZSIRep. Zalecamy bezzwłoczną aktualizację systemu.

- WSZYSTKIE
Zgodnie z komunikatem Centrum eZdrowia z dnia 10 czerwca 20201r umożliwiono wskazanie rodzaju testu antygenowego podczas raportowania wyniku do EWP.
UWAGA!. W przypadku nie wskazania rodzaju testu pacjent nie będzie mógł na jego podstawie wygenerować Unijnego Certyfikatu COVID (UCC) dla potwierdzenia negatywnego wyniku testu. 

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 24, 2021, 07:15:34 am »
Od dwóch dni nie działa połączenie z KS-ZSI Repozytorium, myślałem, że ta aktualizacja to naprawi ale nie. Wyłączenie antywirusa nic nie dało. Komunikat jest, że do czasu wylogowania z modułu dokumenty będą zapisywane do folderu dokumentacji zewnętrznej. Jak sprawdzić te połączenie, jak to naprawić może ktoś wie. Napisałem do KAMSOFT-u, ale cisza
Edward z Kętrzyna

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 24, 2021, 14:30:42 pm »
KAMSOFT odpisał:
- Proszę sprawdzić czy usługa zsirep jest uruchomiona.
- Antywirus i zapora sieciowa mogą  blokować.
- Problem z działaniem sieci lokalnej
Przyczyn może być wiele,? najlepiej zgłosić taki problem lokalnemu administratorowi sieci.
Możemy połączyć się zdalnie i wykonać diagnozę oraz naprawę problemu jednak jest to usługa płatna dodatkowo.
Edward z Kętrzyna

Offline andy83

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 290
  • Pomógł? 19
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwca 24, 2021, 19:20:41 pm »
Na komputerze na którym masz KS-ZSI repa :
1)Sprawdź czy usługa działa [usługa nazwy się "KSZSIRep.Svc" / opis  "KS-ZSI Repozytorium"]
2)Sprawdź czy możesz zalogować się do KS-ZSI repa
« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2021, 19:24:03 pm wysłana przez andy83 »

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwca 24, 2021, 21:29:15 pm »
Właśnie nie ma takiej usługi, sprawdzałem w innym gabinecie i tam jest, a tu nie ma. Zalogować się nie mogę bo nie znam hasła KAMSOFT mi to instalował, pewnie jakieś standardowe dla nich ale masterkey nie działa
Edward z Kętrzyna

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9290
  • Pomógł? 518
  • Zachodniopomorski OW
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwca 24, 2021, 22:04:35 pm »
Jeżeli nazwa aplikacji to admin to spróbuj hasło admin.

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 24, 2021, 22:15:24 pm »
Próbowałem, teraz tak myślę, że może chodzi o to aby było zlecenie i zdalnie naprawią, bo nie chcą podać hasła :-)
Edward z Kętrzyna

Offline andy83

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 290
  • Pomógł? 19
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 25, 2021, 08:38:15 am »
1. Jak K. robił wdrożenie to pisz do nich o przekazanie hasła.
2. W PPS admin sprawdź opcje ZSIREP_ADDRESS - to jest komputer na którym ma działać ZSI-Rep
3. Na komputerze jak logujesz się na ZSI-Rep-a masz błąd usługi ? , czy komunikat że hasło jest złe ?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 25, 2021, 11:12:43 am wysłana przez andy83 »

Offline Qba

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 662
  • Pomógł? 3
  • Wielkopolski OW
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 25, 2021, 10:02:04 am »
Jeśli to nie tajemnica ile Kamsoft wziął za wdrożenie ?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 25, 2021, 19:24:00 pm wysłana przez Qba »

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3027
  • Pomógł? 321
  • Podkarpacki OW
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 25, 2021, 21:40:45 pm »
Pewnie cennikowo.
Ale jedna rzecz - Kamsoft po wdrożeniu powinien Ci przekazać hasło administracyjne do ZSIRepa (aplikacji), hasło dla każdego podłączonego do ZSIRepa systemu i hasło szyfrowania plików dla każdego podłączonego systemu (o ile szyfrowanie ustawione).
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 26, 2021, 10:42:14 am »
Za instalację 500 netto
Edward z Kętrzyna

Offline kubaru

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 91
  • Pomógł? 1
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 26, 2021, 20:35:34 pm »
Ale czy usługa KSZSIRep.Svc  jest tylko zatrzymana? Czy w ogóle nie była uruchamiana na tym komputerze? Czy była działała i zniknęła po jakiejś aktualizacji? Żadne hasło nie pomoże jak nie ma usługi.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 26, 2021, 20:37:48 pm wysłana przez kubaru »

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 26, 2021, 21:52:03 pm »
Zgadza się trzeba było zrobić instalację bo normalnie zniknęła, jakim cudem nie wiadomo?
Edward z Kętrzyna

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3027
  • Pomógł? 321
  • Podkarpacki OW
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 27, 2021, 12:51:02 pm »
No dobra - a repozytorium na dysku było czy tworzyłeś od nowa? Bo jak od nowa, to czy masz wcześniej zmigrowane do ZSIRepa dokumenty/pliki czy też zniknęły?
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline Edward_B

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 2935
  • Pomógł? 154
Odp: 2021.01.3.1 z dnia 2021-06-22
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 27, 2021, 17:51:08 pm »
Dokumenty przez ten czas zapisywały się do katalogu dokumentacji zewnętrznej i po tym przekopiowały się do repozytorium, myślę że te przed awarii zostały bo katalog był. Trochę tego nie ogarniam, dopiero coś tam mi świta :-(
Edward z Kętrzyna

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 87
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 1
  • Kropka Użytkownicy online:

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9290 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3279 Wiadomości
Michał Michał
3173 Wiadomości
karolweksler
3071 Wiadomości
09061303
3027 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2935 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2200 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1619 Wiadomości

Reklama

Postaw mi kawę na buycoffee.to/forumpps

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 28.

[Pokaż zapytania]