Nie używaliśmy KS-PPSa wcześniej do wysyłki o PWT do AP-KOLCE (Rozliczenia/Raporty/Lista Oczekujących/Dodaj/Aktualizacja kolejki w AP-KOLCE
Odbyła się pierwsze próba.
Niestety otrzymaliśmy kolekcję błędów:
1. PWT wyznaczany jest na dni świąteczne, gdy święta są zbieżne z terminami pracy poradni (podobny błąd w Sprawozdanie z pierwszego wolnego terminu została przez Kamsoft już usunięty) - problem zgłosiliśmy do Kamsoft
2. Sama wysyłka raportu przez KSPPS kończy się komunikatem błędu o treści jak na obrazku.
W logu widać:
2021-04-03 10:41:16: błąd (NAZWA_PROFILU_W_SZOI): KOD:(310) Operator 259113 nie posiada uprawnień do świadczenia 60003 w miejscu 17541.KOD:(331) Brak obowiązującej pozycji umowy dla miejsca 17541 i przynajmniej jednego zakresu świadczeń 02.1580.001.02; 02.1580.101.02; 02.1581.001.02; 02.1581.101.02; 02.1580.998.02.
3. Użytkownik wysyłający raport o PWT ma uprawnienia w AP-KOLCE, aktualne hasło i może ją ręcznie zmodyfikować w AP-KOLCE.
4. Pomimo błędu wysyłki zgłaszanego przez KSPPS, PWT w AP-KOLCE wydaje się być zaktualizowany.
Czy ktoś wie o co chodzi?