Rozliczenia świadczeń > Unia Europejska

Błąd 08BL00804

(1/3) > >>

naszaprzychodnia1:
Witam,
czy ktoś z was spotkał się z błędem 08BL00804? dot. on pacjenta unijnego. Nfz najpierw zaliczył świadczenie, a po miesiącu wystawił korektę do faktury na 0 zł. Dodam, że w dokumentach wprowadzonych do Mmedica wszystko jest prawidłowo. Mam taki problem dwoma pacjentami. Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Brak wiadomości zwrotnej ze strony Nfz.

Monika24:
Może lepiej zadzwoń do NFZ i u źrodła się dowiedz. U nas w zeszłym roku nie zapłacili za pacjenta UE dlatego że wizyta była profilaktyczna, a nie pilny przypadek.

naszaprzychodnia1:
Tylko dodzwonienie się tam graniczy z cudem. I jak zwykle nikt nic nie wie. ;(

Monika24:
Jaka to była wizyta u Was? Pilny przypadek? Jak weryfikowaliście ubezpieczenie przez Ewuś czy osoba okazała kartę ubez UE?

naszaprzychodnia1:
Miała kartę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej