Problemy z aplikacjami > KS-SOMED

biuletyny ks-somed

<< < (2/8) > >>

Profesor Wilczur:
powinno zadziałać

MK:
Nie ma danych dostępowych. To jest link wygenerowany z usługi OneDrive z opcją "dostęp dla każdego kto ma link". Jeśli nie działa, to znaczyć może, że przeglądarka "przekłamuje" wysłany informacje i stąd problem z logowaniem. Bo oczywiście, ta sama lokalizacja, ale inny link,  i dostęp wymagałby zalogowania się  do sieci Kamsoftu. Czego oczywiście nie możemy realizować. To jest zwykły mechanizm udostępniania zasobów wbudowany w OneDrive. Proszę spróbować np. na Edge. Ten raczej nie powinien mieć problemów. Choć jak pisałem, testowaliśmy to na różnych przeglądarkach, na różnym ekosystemie i nawet "zatrudniliśmy" tym celu nasze lepsze połowy, żeby nie było, że gdzieś tam siedzi w komputerze mechanizm logowania do sieci Kamsoft. Link się uruchamia zarówno z przeglądarki Samsunga na telefonie Galaxy S8, z przeglądarek dostępnych na telefonach Huavei, na komputerach domowych z różnymi przeglądarkami. Jeśli jest problem, szukałbym w lokalnej konfiguracji.
Ogólnie jednak ten link jest do niczego nie potrzebny. Tu mamy dostęp do wszystkich biuletynów. Ale mamy też je wszystkie w systemie KS-SOMED! Biuletyny do wersji są przysyłane osobnym linkiem do pliku. A z tego co wiem, link do pliku na OneDrive jest bardziej uniwersalny, niż link do katalogu na OneDrive. Linki do pliku wysyłaliśmy już wcześniej i nikt nigdy nie miał problemów. A wiem z własnego doświadczenia, że ustawienia dostępu do pliku i katalogu na OneDrive różnią się. Nie mniej jednak, jeśli wygenerowaliśmy plik, który przynajmniej u jednej osoby spoza Kamsoftem działa, a jak widać u @Muchał zadziałał, to znaczy, że link jest prawidłowy. Nie da się go wygenerować inaczej, przynajmniej taka jest moja wiedza o słudze OneDrive. Więc problem musi być po stronie tego, kto tym linkiem próbuje się posłużyć.

Michał:
dzisiaj jak sprawdziłem to tam gdzie wczoraj pokazywał się komunikat o konieczności logowania teraz już strona wyświetla się prawidłowo (wszystkie katalogi). Może jakiś chwilowy problem z onedrive? W każdym razie teraz wszystko działa.

MK. Dla mnie nie ma znaczenia czy biuletyny będą u Was czy w chmurze MS. Chciałbym mieć jednak dostęp do treści biuletynów, nie tylko na komputerze, na którym jest zainstalowany KS-SOMED.
Lubię sobie poczytać co nowego jest w każdej wersji i zdecydować jak szybko ją muszę zainstalować i co z nowych rzeczy warto zakolejkować do wdrożenia.

Potwierdzam, że link do biuletynu z ostatniego maila działał bez problemów (ale ile czasu zajęło żeby wreszcie do mnie zaczęły one spływać to inna sprawa :)).

MK:

--- Cytat: Michał w Sierpnia 30, 2019, 13:04:40 pm ---
MK. Dla mnie nie ma znaczenia czy biuletyny będą u Was czy w chmurze MS. Chciałbym mieć jednak dostęp do treści biuletynów, nie tylko na komputerze, na którym jest zainstalowany KS-SOMED.
Lubię sobie poczytać co nowego jest w każdej wersji i zdecydować jak szybko ją muszę zainstalować i co z nowych rzeczy warto zakolejkować do wdrożenia.

--- Koniec cytatu ---

Dlatego je też tak publikujemy. Pisze, bo sporo osób nie wie o tym, że biuletyny są w systemie. I to "w lepszej formie" bo można przeszukiwać kilka lat po słowach kluczowych.
Jakie będzie rozwiązanie w przyszłości i na jak długo, nie mnie o tym sądzić. Jestem tylko prostym programistą.

09061303:
Jak chodzi o okienko logowania - sprawdzone na dwóch komputerach (jeden z IE i chrome, drugi IE i Firefox). Odpalam linka z postu Michała - pojawia się okienko logowania. Odpalam linka od profesora - jest ok, widzę biuletyny. Ponownie odpalam linka od Michała i też jest już ok.
Na trzecim kompie sprawdziłem jeszcze co się stanie po zamknięciu przeglądarki z czyszczeniem historii. Znowu link od Michała kończy się na okienku logowania.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej