U mnie pojawił się aneks, importowalam go do programu,następnie wysłałam świadczenia i przyszła mi zwrotka o błędzie- wymagane wczytanie aneksu, błąd w punktacji świadczeń i co ciekawe dotyczy tylko wizyt fizjoterapeutycznych. Wszystkiego pozostałe świadczenia przechodzą bez problemu.
Wina po stronie NFZ? Nie uwzględnili wizyt w aneksie elektronicznym?
Jeżeli dostałaś z NFZ elektroniczną wersję umowy w której są już nowe punkty to znaczy, że akurat w tej kwestii NFZ jest gotowy.
W PPSie przy imporcie umowy program pyta czy aktualizować już wpisane świadczenia na podstawie nowych stawek z tej umowy.
Jeżeli miałaś coś wpisane wcześniej lipcowego a kliknęłaś NIE to w programie zostały by po staremu i po wysłaniu do NFZ dostały błąd.
Na obecną chwilę nie są zaktualizowane w NFZ grupery JGP dla AOS i REH i dla produktów wyznacznych z JGP które są już poprawne
w programie (bodajże od wersji 2019.02.1.0 są nowe grupery) NFZ będzie odrzucał takie produkty bo oni nie gotowi..
Ale w REH dotyczy to tylko oddziałów, reszta jest w umowach więc aktualna umowa po stronie programu i NFZ powinna rozwiązać problem.
Pozdrawiam