Aplikacje NFZ > Portal Świadczeniodawcy

przerwa techniczna

<< < (2/2)

Adu:
Po północy stuknie mi 9 lat na forum, a w biznesie trochę dłużej.
Nie trzeba iść do sądu - często są to jednostkowe decyzje pojedynczych osób. Ktoś sobie wymyślił, a Dyrektor przyklepał.
Trzeba pisać, zgłaszać i monitować. To też są ludzie, to nie żaden Bóg, któremu trzeba przytakiwać. Przez pojęcie, że trzeba z tym żyć, mamy to, co mamy. Wywalczyłam wiele bez sądu, zarówno na poziomie OW, jak i Centrali. Ale nadal to za mało i wszyscy zachowujemy się jak petenci, a nie partnerzy.
Nie było takich komunikatów - sprawdziłam wszystkie strony OW NFZ, no chyba że były na portalach. Kiedyś było, że do 23:59 14.02 jeszcze statystyka szła. Później do końcówki stycznia...
Uwazam, że NFZ ma rację - całe rozliczenia należy zamknąć do 14.02. Takie jest prawo. Ale na równych i sprawiedliwych zasadach. Jest 35 dni od 10.01. 7 na poprawę statystyki dla świadczeniodawców, dalej aneksy, przesunięcia i też się zdąży. A nie świadczeniodawca ma 1 dzień, a NFZ 34. A podobno jesteśmy równi, bo to cywilny kontrakt :D

09061303:
Sorki za ocenę - patrzyłem po ilości postów.
"(..)no chyba, że były na portalach." - no właśnie. W podkarpackim 18 grudnia z odwołaniem się do zapisu w par. 23 ust. 3 rozporządzenia (dz.u. 2016 poz. 1146 z późn. zmianami). W sumie jest tam coś w temacie napisane. Ale to tak tylko przy okazji przytaczam.
Ogólnie jeszcze jedno - rozróżnienie na dodanie świadczenia (nowy identyfikator) i poprawę (modyfikacja w ramach wcześniej wysłanego id). To pierwsze blokują, to drugie szło po 10tym.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej