collapse

Reklama


Autor Wątek: Filtrowanie po kodzie błędu  (Przeczytany 1381 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

PJ

  • Gość
Filtrowanie po kodzie błędu
« dnia: Sierpnia 10, 2018, 20:28:09 pm »
Witam!

Czy w KS-PPS jest możliwe wyfiltrowanie świadczeń po kodzie błędu? Co jest powodem tego, że w raportach zwrotnych widzę 130 świadczeń z błędem "Błąd grupy JGP...", a kiedy w zakładce "Rejestracje" -> "Świadczenia" chcę zobaczyć produkty "Odrzucone" to ich po prostu nie ma?

Offline Paweł

  • Administrator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9409
  • Pomógł? 525
  • Zachodniopomorski OW
Odp: Filtrowanie po kodzie błędu
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 10, 2018, 21:26:06 pm »
Może to nie błąd?

Offline 09061303

  • Global Moderator
  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 3079
  • Pomógł? 325
  • Podkarpacki OW
Odp: Filtrowanie po kodzie błędu
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 10, 2018, 22:22:28 pm »
O ile dobrze pamiętam - nie da się. Masz pod przeglądem raportu odfiltrowane, ale tam to działa wg Kamsoftu ok, wg mnie nie działa (w zakresie przygotowania świadczeń do ponownego przesłania, ale nie o to raczej chodzi w wpisie).
Kliknij pomógł, jeślim pomógł :-)

Offline moniazaba

  • Super Specjalista
  • ****
  • Wiadomości: 353
  • Pomógł? 5
Odp: Filtrowanie po kodzie błędu
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 11, 2018, 09:55:50 am »
W świadczeniach można wyszukać po "status zestawu" i "status produktu".

W raporcie zwrotnym też można zerknąć, które świadczenia są z błędem.
Monika

PJ

  • Gość
Odp: Filtrowanie po kodzie błędu
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 11, 2018, 10:22:08 am »
O ile dobrze pamiętam - nie da się. Masz pod przeglądem raportu odfiltrowane, ale tam to działa wg Kamsoftu ok, wg mnie nie działa (w zakresie przygotowania świadczeń do ponownego przesłania, ale nie o to raczej chodzi w wpisie).

U mnie też nie działa.

W świadczeniach można wyszukać po "status zestawu" i "status produktu".

W raporcie zwrotnym też można zerknąć, które świadczenia są z błędem.

Po statusie zestawu i produkcie nie zawsze wyszukuje błędne świadczenia

Offline marcin3112

  • Zaawansowany
  • **
  • Wiadomości: 101
  • Pomógł? 9
Odp: Filtrowanie po kodzie błędu
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 11, 2018, 11:56:30 am »
Błędy są na zestawie świadczeń czy na produkcie? Jak nie wiesz trzeba sprawdzić jedno i drugie.
Błędy wg kodu można podejrzeć w raporcie zwrotnym, wybierz raport zwrotny, pogląd/F3, wybierz wartość z pola kod komunikatu.
Można jeszcze sprawdzić potwierdzone z ostrzeżeniami.

Offline marek_piw

  • Specjalista
  • ***
  • Wiadomości: 226
  • Pomógł? 11
  • Lubelski OW
Odp: Filtrowanie po kodzie błędu
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 16, 2018, 14:42:09 pm »
Zaobserwowałem pewien schemat po aktualizacjach. Wszystkie świadczenia wcześniejsze z błędami zostały podczas instalacji zmienione jako do wysłania.
Wysyłałem jeszcze raz i miałem już po zwrotce aktualne "odrzuty" i dały się filtrować

 

* Szukaj


* Kto jest on-line

  • Kropka Gości: 564
  • Kropka Ukrytych: 0
  • Kropka Użytkowników: 0

Nie ma żadnego użytkownika on-line.

Reklama

* Aktywni

Paweł Paweł
9409 Wiadomości
mpi
3356 Wiadomości
PiotrSz
3285 Wiadomości
Michał Michał
3191 Wiadomości
karolweksler
3153 Wiadomości
09061303
3079 Wiadomości
Edward_B Edward_B
2968 Wiadomości
Bartosz Bartosz
2375 Wiadomości
maciek777 maciek777
2201 Wiadomości
cilazapril cilazapril
1634 Wiadomości

Reklama

Reklama

Style:3: index (domyslny), Portal (default), Display (default).
Pod-szablony:8: init, html_above, body_above, portal_above, main, portal_below, body_below, html_below.
Pliki językowe:8: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), index.english (domyslny), index.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:15 - 738KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 29.

[Pokaż zapytania]