Problem rozwiązany - zaczynam wierzyć w cuda.
1) Dzisiaj udało mi bardzo szybko dodzwonić do mazowieckiego NFZ
2) Bardzo sympatyczny pan po wysłuchaniu mojej historii ? powiedział magiczne zdanie ?profil musi być wygenerowany na dzień 1 lipca 2017? (może to dotyczy tylko mojej działalności)
3) Uff. Mam wydrukowaną całą ofertę.
Dlaczego nie mogłem skasować zmian ? nie wiem ? może zgubiła mnie rutyna, toczę boję z NFZ (w wcześniej z Kasą Chorych) od XX wieku - inaczej tego nie można nazwać.
Nawet dość dokładnie przeczytałem instrukcję, która stwierdza ?Przed generacją nowego profilu, należy rozważyć sprawdzenie poprawności danych na dzień, na który pobierana będzie wersja profilu świadczeniodawcy.? (dla mnie to była bieżąca data).
Kosztowało mnie dwie nieprzespane noce ale Pani Doktor była bardzo zdenerwowana że nie ma jeszcze oferty.
Idę spać
miwony