1. Dodajesz produkty (manualnie lub csv-ką)
2. Kopiujesz zestaw, który obecnie jest w umowie (jeżeli w dwóch zakresach orto i pom to kopiujesz dwa zestawy, które są w obecnej umowie)
3. Wchodzisz w odnośnik "Produkty" w skopiowanym zestawie, wyszukujesz dodane wcześniej produkty i zaznaczasz je jako "w zestawie"
4. Po dodaniu produktów zatwierdzasz zestaw
5. Tworzysz wniosek do umowy o zmianę produktów (umowy-w umowie jest odnośnik wnioski)
6. Po stworzeniu wniosku wchodzisz w pozycje i dodajesz pozycję:
w przypadku dodania w orto. i pom. będą dwie pozycje.
7. Po dodaniu pozycji wchodzisz w zestawy i klikasz "Zmień" wstawiając nowo stworzony zestaw
8. Jeżeli wstawisz już nowy zestaw, wychodzisz i klikasz "Przekaż do OW"
9. Ostatni etap to wysłać info do NFZ z prośbą o rozpatrzenie wniosku o zmiany w produktach ZPO