dziekuje za odpowiedz-dała mi sporo do myslenia.rzeczywiscie mialabym problem z rozliczeniem starych zlecen,ale z drugiej strony wczytałam nowe kody i czy to poprawne ze zostawie nietkniete poprzednie.czy program do rozliczania mi nie zwariuje,ze dublowane sa zakresy wartosci(chodzi o dptr).hmm ale nie powinien z drugiej strony jesli ma inna nazwe handlowa i inne id,prawda?przeciez sama wklepuje dane ze zlecenia i ode mnie bedzie zalezalo czy to ma byc numeryczne z tego roku czy stare kody ze zlecenia z 2013r.
co do samego tworzenia nowego zestawu to zrobiłam tak i prosze o rade czy dobrze.w exelu zgodnie ze wzorem do utworzenia listy produktow dodalam nowe kody.,nazwy i id produktow zmienilam zeby nie powtorzyły sie z tymi co juz sa w szoi.potem zamienilam na format csv i zaimportowalam do listy produktow.teraz skopiowalam zestaw z 2013 aktywny i haczykami dolaczylam produkty nowe.i co zatwierdzic?
a potem:5. Wykonanie w SZOI wniosku o aneks do umowy w zakresie asortymentu ZPO (menu: umowy > lista umów > kolumna: Operacje > wnioski, odpowiednio dla każdej pozycji umowy.
6. Należy, zaznaczając wszystkie miejsca udzielania świadczeń dodać zatwierdzony Zestaw (pkt 4)....i koniec?cos za proste wiec prosze o odpowiedz